Brt, od razu widać kto czyta a kto próbuje się domyślać niestworzonych rzeczy
Jasne że piszę o R200SDi, przecież R75 nie pali poniżej 6 litrów chyba żaden nawet diesel
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 09:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sknerko jak sądze pisał o 220SDi w porównaniu do suzuki .. a Wy o R75
Hehe... No tak... Sorki.
Na to nie wpadłem, co nie zmienia faktu, że z silnikiem 1.0 pewnie to miało 50-55 KM, a SDi ma 105 KM i do tego klasa w górę, a wyposażeniowo pewnie ze 2, a to też dodaje do spalania (waga, klima, itp).
Znajomy miał Cytrynkę AX'a w dieselu i jakby jej nie katował po Wawie, to więcej ja 5 nie paliła.
Sknerko ztcp jeździ głownie poza miastem, to pewnie by mu paliła 3,8-4,2 l...
Znów różnica klasy - mniejsza, ale jednak.
Zawsze można kupić VW Lupo 3l.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maciej, no jeżdżę tak 60/40 trasa/miasto wcześniej miałem najlepiej wyposażonego suzuka 53KM a teraz R220 tez prawie full różnica polega tylko na klimie w R. R jest cięższy o 400kg, no fakt że wygodniejszy ale ja nim mam bryknąć do pracy i z powrotem a nie się lansować
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
I o to chodzi - w Lupo 3l nadal miałbyś oszczędność, a tak dodatkowe 50 KM, klima i 400 kg (strefy zgniotu, poduchy itp) robi swoje.
Tak to już jest...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
wcześniej miałem najlepiej wyposażonego suzuka 53KM a teraz R220 tez prawie full różnica polega tylko na klimie w R.
W Suzuki tez na pewno byla klima, a do tego moj ma 58KM z tym, ze przy 720kg wagi daje popalic nie jednemu 100konnemu autu.
Jednakze w 200 jest znacznie wiekszy komfort niz w Swifcie. Poza tym ja sie smieje, ze Swift to wozek na zakupy. Swoja droga szkoda, ze wczoraj nie zrobilem zdjecia, ale zlozylem oparcia z tylu i zaladowalem zakupy z Selgrosa dla pieciu restauracji. Jestem w szoku, bo w 600 to sie ledwo miescilo w bagazniku i na tylnej kanapie (oczywiscie kolo zapasowe w bagarku), a do Suzuki bym jeszcze cos wrzucil, nawet to wspomniane kolo. Jedyna roznica polegala na tym, ze 600 siada, a Suzuki to normalnie juz kuca. Mialem kilka mm od kola i az dziw bierze, ze nic nie obcieralo.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
W Suzuki tez na pewno byla klima, a do tego moj ma 58KM
Nie miałem bez klimy właśnie resztę wsio było, no mój był węgierski 53KM.
Perez napisał/a:
z tym, ze przy 720kg wagi daje popalic nie jednemu 100konnemu autu.
Heh a jaki banan na pysku jak pozamiatasz takie BMW 320D hehe
[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 15:53 ]
maciej napisał/a:
I o to chodzi - w Lupo 3l nadal miałbyś oszczędność, a tak dodatkowe 50 KM, klima i 400 kg (strefy zgniotu, poduchy itp) robi swoje.
Tak to już jest...
Wiesz ale jak cena ropy była na znośnym poziomie 3.60-3.80pln to już było cool
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ja tylko czekam aż cena LPG pójdzie do góry . I wtedy zobaczy się czy będzie to w ogóle opłacalne. Nawet Jeśli doszło by do 3 - 3.20 to nadal było by to opłacalne.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja tylko czekam aż cena LPG pójdzie do góry . I wtedy zobaczy się czy będzie to w ogóle opłacalne. Nawet Jeśli doszło by do 3 - 3.20 to nadal było by to opłacalne.
Z podwyżkami LPG straszą odkąd pamiętam. W 98 roku założyliśmy do Audi 80 1.8 gaz. Cena była na poziomie 70-80gr/l. Co roku straszyli że na pewno gaz przebije cenę benzyny bo mają nałożyć jakieś podatki...Ojciec 12 lat już tak jeździ i wyczekuje tej podwyżki
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie miałem bez klimy właśnie resztę wsio było, no mój był węgierski 53KM.
Moj klimy tez nie ma, ale pisze, ze byla taka opcja dostepna. Nie wiem jaka ja mam wersje, ale mam pozycje w kierunkach i kierunki w zderzaku i fabrycznie nie ma z tylu przeciwmgielnego i chyba tylko ktos na przeglad dolozyl wlacznik tylnej przeciwmglowki, bo z tylu nawet nie znalazlem miejsca na nia.
sknerko napisał/a:
Heh a jaki banan na pysku jak pozamiatasz takie BMW 320D hehe
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez, ty masz japońca made in japan a ja miałem japońca made in hyungary
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Moj klimy tez nie ma, ale pisze, ze byla taka opcja dostepna. Nie wiem jaka ja mam wersje, ale mam pozycje w kierunkach i kierunki w zderzaku i fabrycznie nie ma z tylu przeciwmgielnego i chyba tylko ktos na przeglad dolozyl wlacznik tylnej przeciwmglowki, bo z tylu nawet nie znalazlem miejsca na nia.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum