Niby wszystko wporzadku ,ale jak nie czekam na rozgrzanie silnika chce ruszyc ,naciskam na gaz i tu sie zaczyna cyrk. Obroty spadaja do poziomu takiego jak by miał zgasnąc silnik ,czasem zgasnie ,czasem pojdą w gore .
norbert22m napisał/a:
Po rozgrzaniu silnika najczesciej wszystko jest w porzadku
Te dwie rzeczy ewidentnie wskazują na zawór IAC (silniczek krokowy).
Działa on tylko w momencie nagrzewania się auta, czyli odpowiada za tzw. ssanie (wyższe obroty zimnego silnika). Gdy jest przybrudzony, dodatkowe powietrze, które się nim dostaje nie dociera w odpowiedniej ilości i czasie.
Gdy silnik się nagrzeje zwór IAC załącza się tylko w momentach nagłego obciazenia silnika np. włączeniem klimy regulując obroty.
witam
Rady przedmówców były na rzeczy ,tylko ja nigdy sam tego nie robiłem co radzili,Twoj odnosnik do zdjec z objasnieniem dopiero wszystko mi wyjasniło (pokazało).
Ale to w takim razie na przyszłosc, bo juz frycowe zapłaciłem mechanikowi ,który zrobil to wszystko co pisaliscie ( z resetacja komputera włacznie) ,jeszcze zostało ustawienie zaworów.Ale obroty sa juz tak jak sie nalezy bez falowania , no oczywiscie przez pare najblizszych dni zobacze czy to jest trwała tendencja. dzieki
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 21:47 ]
maciej napisał/a:
norbert22m napisał/a:
ilnik ma przejechane 148 tys km. ,od 102 tys ma gaz ( od tego stanu licznika jestesmy wlascicielami), zawory nigdy nie ustawiane ( jesli trzeba)
Trzeba!!! Zacznij od tego.
W tym silniku zawory ustawia się co 40 tys. km!
Potem zresetuj komp (odpinając go na 15 sekund od prądu bezpiecznikiem 7,5A Backup pod maską) przeprowadź procedurę samoadaptacji, a potem regulacji obrotów jałowych wg manuala do Hondy ze strony Honda Accord Strefa (jest po polsku).
Jeśli to nie pomoże, to, jak pisze Mayson, zacząłbym od czyszczenia silniczka krokowego i przepustnicy, bo z tego co widzę, to raczej nie jest ten sam problem co u mnie (czyli nie zaworek szybkiego biegu jałowego).
Generalnie to na 80% nie masz nic do wymiany, a tylko do czyszczenia/regulacji.
witam
100 % było to co kolega napisał ,z tym ze nie ja to robiłem tylko mechanik ,zapłaciłem frycowe ( bo nie miałem czasu szukac tych odnosników w Hondzie),nizej inny klubowicz dodał fajny odnosnik ,jak go przejrzałem sam bym wszystko juz teraz zrobił .
Pozdrawiam. I dzieki za pomoc.
[ Dodano: Sro Sty 04, 2012 11:50 ]
witam
Od ostatniego mojego wpisu w watku o falowaniu obrotów w ktorym napisałem ze mech. zrobił z tym porzadek ,do dnia dzisiejszego jest wporzadku. A mineło juz ponad rok czasu.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 11:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum