Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Roverka już kupiłem lecz jego przód nie jest doskonały i myślę że w tym dziale otrzymam najlepszą poradę co dalej.
Generalnie na żywo roverek wygląda wizualnie jakby był krzywy ale miał badaną zbieżność i wszystko jest ok, także po puszczeniu kierownicy jedzie prosto więc zakładam że to kwestia spasowania części. Generalnie proszę o ocenę czy w tym przypadku wystarczy oddać roverka do bylejekiego warsztatu żeby poskładali od nowa, do blacharza, czy może należy kupić nowe elementy. Jak widać reflektory są na rożnych wysokościach moim zdaniem wynika to z tego że lewe nadkole kończy się za nisko (od strony drzwi szpary są ok), do nadkola dopasowany jest zderzak który też z lewej strony jest niżej, a do zderzaka reflektor, miedzy lewym reflektorem a maską jest szpara w która można włożyć palec (na prawy maska nachodzi!) i nie wykluczam że maska też jest krzywa (krzywo zamontowana). Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 21:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 21:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 21:27
Na pewno trzeba ściągnąć zderzak i zobaczyć jak wygląda przedni pas. Sprawdziłbym też czy aby na pewno dach jest poziomo, bo na zdjęciu wydaje się jakby strona pasażera była niżej. Być może to tylko złudzenie. Generalnie każdy dobry blacharz powinien obejrzeć i pomierzyć autko i dojść do tego co jest nie tak.
NSprawdziłbym też czy aby na pewno dach jest poziomo, bo na zdjęciu wydaje się jakby strona pasażera była niżej.
Rzeczywiście na zdjęciu wygląda to fatalnie, na żywo tego nie zauważyłem i teraz nie wiem czy to jest wynikiem oświetlenia słupka od strony kierowcy czy ta krzywizna jest rzeczywistością.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 21:39
Gulag napisał/a:
Rzeczywiście na zdjęciu wygląda to fatalnie, na żywo tego nie zauważyłem i teraz nie wiem czy to jest wynikiem oświetlenia słupka od strony kierowcy czy ta krzywizna jest rzeczywistością.
Miejmy nadzieję, że to złudzenie wynikające z perspektywy i oświetlenia. Tak czy siak trzeba pomierzyć kilka miejsc i sprawdzić czy są symetryczne i zdjąć ten zderzak. Być może pas jest skrzywiony, być może lampa źle zamontowana, a na pewno zderzak jest do poprawki. No ale to wyjdzie wszystko dopiero po jego zdjęciu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 69 Skąd: Raszyn-Rybie
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 22:51
Powiem Ci szczerze ze jak bym widział swoją 600tke jakis czas temu wygladała identycznie ten sam kolor takie same krzywizny identyczne szpary, Na dzien dzisiejszy trochę udalo mi sie juz ich pozbyc ale reszta bedzie zajmowal sie blacharz, być może będe musiał dać ja do prostowania na takie magczne urządzenie ale nie mogę sobie przypomniec nazwy:(więc nie wiem czy i Ciebie to nie czeka
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 23:51 ]
a co do maski powinna być dobra zobacz czy nad lampa masz odpowiednio załozone odboje i czy wogóle są, jak to poprawisz powinno pomoc przy masce, mojemu autku pomogło
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 23:36
Dobrze kolega prawi zeby zobaczyc na odboje, a mi sie wydaje ze dach nie jest krzywy tylko maska od strony pasazera jest wyzej i to taka schiza... dobry blachaz albo ze dwa czy trzy popoludnia dobry pilnik zeby otworki popilowac, tam gdzie ida srubki od lamp, czy maske ustawic i bedzie git... Jak mialem honde concerto to caly tyl tak dopasowalem...:D łącznie z klapa bagaznika, zderzakiem i lampami... Bo kupilem po kijowej naprawie... Mozna zdzialac cuda jak nawet nie jest naprawione dobrze auto... Pozdro!
Ewentualnie mogl byc nie wyprostowany okular od lampy po stluczce.
Ja odebralem przed wczoraj od blacharza auto i tez nie jest cudnie spasowane, a to dlatego, ze nie wymienili belki pod zderzakiem i nie do konca dobrze ja wyprostowali.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jak dla mnie pas przedni jest krzywy po jakimś strzale. Dobry blacharz, odpowiednie narzędzia, najlepiej jeszcze wydruki z manuala, gdzie jest śrubka od czego, o co można zaprzeć i po prostu wyprostować W dziale HYDEPARK jest post o Ibizie przed i po; zerknij sobie. Znaczy: da się zrobić to prosto
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Wielkie dzięki za pomoc, generalnie doprowadziłem do takiego stanu który prawie mnie satysfakcjonuje problem jest jeszcze z ulożeniem maski w poziomie. W pionie spasowanie zderzak reflektor maska jest ok, ale w poziomie z jednej strony mam dużą szparę w która wsadzę cały palec:
natomiast z drugiej strony maska nachodzi na reflektor:
dla zobrazowania położenia maski od strony pasażera:
i od strony kierowcy:
Da się jakoś to nareglować? Odkręciłem śruby którymi maska przymocowana jest do zawiasów i przesunąć się niestety nie dało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum