Wysłany: Nie Cze 20, 2010 10:36 [R214Si] Wyciek oleju w okolicy kopułki
hejo hejo. Tak tak to ja xROnx. Dawno mnie tu nie było... ale to chyba dobrze
Słuchajcie ludziki. Ponieważ jestem pedantem (nie mylić z petentem ) jeśli chodzi o silnik mam taki dylemacik/problem.
Kuknijcie proszę na te fotki -> http://picasaweb.google.p.../RoverekSilnik#
Od jakiegoś czasu strasznie mi się poci w tamtym miejscu silnik i nie mam pojęcia (gdyż się nie znam) jaką uszczelkę trzeba wymienić żeby się tego pozbyć? To jest jedyne miejsce gdzie jest coś mokrego. Wyciek jest z rejonu kopułki. To że mokro jest tam niżej oznacza tylko to że spływa tam wszystko.
Czy jest to uszczelka pokrywy zaworów czy może uszczelka głowicy? A może coś jeszcze innego?...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 20, 2010 10:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podejrzewam uszczelniacze wałka rozrządu
są dwa: pod kopułką i pod tą blachą.
Ostatnio kupilem do siebie 30x40x7 firmy corteco koszt 7,50zl za sztuke
a wygladaja tak: http://allegro.pl/item107...opu_30x40x7.htm
Przy wkładaniu trzeba uważać żeby nie zarysować wałka, wyciagajac uzyc np zakrzywionego srubokreta a do wlozenia duzego klucza nasadowego o takiej srednicy i to chyba tyle. Prosta sprawa.
Ostatnio zmieniony przez driftdreamer Nie Cze 20, 2010 18:25, w całości zmieniany 3 razy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 69 Skąd: Klęczany/Nowy Sącz
Wysłany: Nie Cze 20, 2010 18:22
Moim zdaniem trzeba będzie wymienić tylny uszczelniacz wałka rozrządu. W moim R 200 olej
z pod kopułki rozdzielacza zapłonu ślimaczy się już od roku. Nie mogę się do tego zabrać chociaż nie jest to podobno kosztowne.
OK rozumiem. dzięki za wypowiedzi
Powiedzcie mi jeszcze czy jest to robota którą lepiej oddać zaufanemu mechanikowi(np z poleceń klubu) czy można oddać ją innemu mechanikowi też zaufanemu ale który nie naprawia roverków w ilości na przydkład 20szt/rok
A może też robota ta nie jest skomplikowana i nie potrzeba specjalistycznych narzędzi i zestaw śrubokrętów, kluczy nasadowych spokojnie wystarczy...
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 20, 2010 20:05
xROnx, jeśli masz choć trochę pojęcia i zacięci to poradzisz sobie samemu, jeśli nie to daj to do zrobienia jakiemuś mechanikowi.
Wymiana tych uszczelniaczy jest prosta i każdy mechanik sobie z tym poradzi
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum