Wysłany: Pią Cze 25, 2010 16:39 [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Jak w temacie. Czy nie jest to poroniony pomysł? Co trzeba będzie wymienić? Czy to w ogóle opłacalne - kupić anglika lub sam silnik i przekładać do SDi? Czy też może od razu zapolować na całego roverka 620ti, co nie jest wcale takie proste...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 23:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 18:29 Re: [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
kepo napisał/a:
Jak w temacie. Czy nie jest to poroniony pomysł? Co trzeba będzie wymienić? Czy to w ogóle opłacalne - kupić anglika lub sam silnik i przekładać do SDi? Czy też może od razu zapolować na całego roverka 620ti, co nie jest wcale takie proste...
ja myślałem żeby założyć sdi do Ti żeby było ekonomiczniej
chcesz włożyć benzyniaka w miejsce diesla więc wszystko do wymiany. Mocowania na 10000000% nie będą pasować calusienki osprzęt silnika, calusienka wiązka elektryczna, nie wiem jak ze skrzynią bo sie nie orientuje co siedzi w dieslach 600 i ti ale chyba pg1 to może skrzynia zostanie ale nie jestem pewien
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przecież Sdi do L-series = bliźniak Tserii = mocowania są takie same, kupujesz angola 620Ti, przekładka wiązki, zegarów i silnika. Spokojnie da się to ogarnąć, nie dotykasz przeniesienia napędu, bo półosie, skrzynia itp zostają, możesz dołożyć torsena lub jak skrzynia z TI jest wlepsyzm stanie to je zamienić ze swoją Ewentualnie swapować 2.5KV6 bo też podejdzie pod mocowania diesla. Pomysł ciekawy, keeeeep rocking!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ewentualnie swapować 2.5KV6 bo też podejdzie pod mocowania diesla.
No jednak coś z tym było, ze skrzynia PG1 ma tez T-seria to jeszcze pamietam ale nie bylem pewien o te punkty mocowania. Ale na fotach silnik tak samo co L-seria wygląda. Czyli czołg
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pią Cze 25, 2010 21:40, w całości zmieniany 1 raz
Ownstlr przy swapie 2.5KV6 do budy R45 mi mówił, że mocowania (na pewno górne) są jak w dieslu, więc pewnie nie będzie przeszkód, bo KV6 z ZS180 był spięty ze skrzynią PG1
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum