Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:14 [R620] Pali tylko z plaka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam
Chce poruszyc temat mojej usterki roverka z silnikiem Diesla, który ma kody błedów 23,27,31,54 nie wiemco one znacza bo wchodzac na strone z rozpisanymi kodami wyskakuje bład serwera
Dobrze przejdźmy do rzeczy w roverku jak stwierdził elektronik był problem z pompa jednak regeneracja pompy wtryskowej nic nie dała wymienilem czuj. połozenia wału czujnik temp.
dalej nie pali pali jak w tytule tylko z samo-startu nie wiem na jakiej wartosci obrotów trzeba go trzymać poniewaz nie wskazuje nic obrotomierzu jednak trzymajac go chwile gdzies na 1200obr. tak mysle poniewaz nie slychac turbo chodzi rowno. Chodzil tak do zagrzania włączenia wentylatora zgasilem go nic nawet cieply nie "zagadał", a ma dziwne objawy przy gasnieciu mianowicie sam doda gazu na ułamek sekundy i gasnie. Przed usterka jadac szarpal i obrotomierz swirowal a to wskazywal 900 nagle 5000 w chwilach spokoju jak 600 sie krecila i szla pokazywal prawdziwe obroty. POMOCY bo nie wiem co z 600 robic sprzedac za bezcen tak wygodny pojazd
P.S.
Mam turbine silnik komputery oraz pare szpargałów do tego modelu oddam w dobre rece za rozsadna cene.. 507 233 651
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Lis 22, 2010 15:14, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 14:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym się zastanowił nad tym błędem 54- elektrozawór paliwa. Może to on jest uszkodzony i dlatego masz problemy z uruchomieniem. Elektrozawór ten odpowiada m.in. za wyłączenie silnika- po przekręceniu kluczyka odcina on paliwo i motor gaśnie. Sprawdź czy na jego czubku zamontowany jest taki cienki przewód- może jest on gdzieś przerwany, nie zaszkodzi też wykręcić ten zawór i przeczyścić. Zawór ten znajduje się z lewej strony pompy wtryskowej. Możesz też zdjąć wężyk paliwowy doprowadzający paliwo do pompy i podać ropę bezpośrednio do pompy np. z jakiejś butelki, słoika, może masz problem z układem paliwowym. I po trzecie sprawdź przewody "nieśmiertelnej" i ciągle poruszanej na forum wiązki silnika- czy jej przewody nie są gdzieś przełamane lub przetarte.
Sprawdź też przewód idący od pierwszego wtrysku, czy jest on dobrze połączony w kostce, czy nie jest gdzieś przerwany. Czy jak przekręcisz kluczyk w pozycję zapalenia się kontrolek to z okolicy pompy słychać "bzyczenie"? Powinno być słyszalne.
sebek88sko, bardzo proszę używać normalnej czcionki .
elktrozawor jest nowy paliwo jest ok bo odpowietrzalem pompe wlasnie z butelki
boli mnie fakt elektryki bo nienawidze sie w to bawic ale coz jak mus to mus przepatrzecala instalacje moze gdzies sztuka byla robina
dzisiejszy dzien nie przyniosl nic nowego w probie naprawy autka wiazka przy pompie zostala sprawdzona i zauwarzylem ze nawet podczas krotkiej pracy silnika alternator jest gorący a silnik nie. . . . co nie jest zbyt normalne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum