Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 1.6Si 97r] Pompa i filtr paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:22
[R416 1.6Si 97r] Pompa i filtr paliwa
Autor Wiadomość
wilk313 



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Cze 26, 2010 17:51   [R416 1.6Si 97r] Pompa i filtr paliwa

Witajcie.Mam Roverka 416 sedan od kilku miesiecy.Nie mialem z nim zadnych problemow az do dnia wczorajszego.Gdy wyjezdzalem auto zaczelo szarpac i zgaslo.NIe moge go odpalic,ale jesli juz zalapie to od razu po dodaniu gazu gasnie.Jaka moze byc przyczyna??Prosze o pomoc.Sprawdziłem i przy odpalaniu nie dostaje paliwa.Gdzie w tym modelu znajduje sie pompa i filtr paliwa i jak sie do nich dostac??Czytalem ze pod fotelami pasazera ale odkrecilem i nie ma dojscia do pompy.Z gory dziekuje.Moj nr gg 688 76 79
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 26, 2010 17:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 27, 2010 08:23   

filtr paliwa przy ścianie grodziowej.
Mogła Ci się zalać cewka tuż nad lewym nadkolem.
kable i kopułka i cewka do wymiany. zabezpiecz cewke przed wodą i bezie spokój.
Pompa znajduję się w baku.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wilk313 



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Cze 27, 2010 09:32   

Oki zaraz zobacze.Nie znam sie ale czy jesli cewka jest zalana nie bedzie dostawal paliwa przy odpalaniu?Czytalem,zeby sprawdzic pompe,rozumiem,ze musze zdemontowac bak zeby sie do niej dostac?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lip 01, 2010 08:41   

I co? Rozwiązałeś problem?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 07:58   

wilk313 a w ogóle słyszysz że pompka pracuje? Może tylko wyskoczył wyłącznik zderzeniowy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wilk313 



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 17:16   

Fakt,ze uderzylem mocniej w kraweznik,ale wciskalem czujnik zderzeniowy i dalej nic.To jest ten z prawej strony od pedalu gazu prawda?Hm pompke slysze ale co dziwne tylko jak pierwszy raz przekrece kluczyk.Jak wylacze i wlacze drugi raz to juz jej nie slysze.Ona powinna pracowac za kazdym razem prawda?
W czwartek wieczorem zaholowalem auto do mechanika z tym ze do dnia dzisiejszego nie mieli czasu zeby tak zagladnac.Jak w poniedzialek nic nie zrobie szukam innego zakladu.Aha sprobuje odpalic z plaka bo jesli na chwile odpali to raczej pompa.
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 08:22   

wilk313 napisał/a:
Hm pompke slysze ale co dziwne tylko jak pierwszy raz przekrece kluczyk.Jak wylacze i wlacze drugi raz to juz jej nie slysze.Ona powinna pracowac za kazdym razem prawda?


Nie do końca - pompka pracuje po 1 włączeniu zapłonu żeby wytworzyć ciśnienie i zaczyna pracować po zapaleniu silnika. Aby pracowała ponownie tylko po przekręceniu kluczyka musi minąć 2-3 minuty.

A próbowałeś może odkręcić np przewód od filtru paliwa i sprawdzić czy pompka je w ogóle podaje.
No i może naiwne pytanie - paliwo jest w baku? (min 1/4 zbiornika).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wilk313 



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 10:28   

Tak paliwo jest w baku.Mam prawie polowe zbiornika.Odkrecalem przewod i podaje paliwo.I zgadzalo by sie to co mowisz.Slysze pompke wlasnie po pewnym czasie.Czytalem,ze moze pracowac ale moze podawac paliwo ze zbyt malym cisnieniem.Mam nadzieje,ze to jakas drobnostka a nie np rozrzad.Zobacze co jutro powie mechanik.Jesli laskawie zagladnie do auta.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Filtr paliwa
slepy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Wrz 21, 2008 13:49
slepy
Brak nowych postów [R416] Jak wymienić filtr paliwa..?
szulien Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Maj 23, 2008 17:29
szulien
Brak nowych postów [R416] Jaki kupić filtr paliwa?
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Wrz 13, 2015 07:51
fredii
Brak nowych postów [R416] Pompa paliwa
rafal2008rafal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sty 28, 2009 14:50
greg_szczytno
Brak nowych postów [r416 SI 97r.] Pompa paliwa
krawy1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Mar 27, 2012 22:57
7Tomi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink