Z tego co slyszalem to klucze nie sa wielokrotnie programowalne. Do zaprogramowania kluczyka potrzebujesz dwa numery. Chyba 15 i 16 cyfrowe.
Jezeli chcesz kupic uzywany kluczyk to raczej go nie zaprogramujesz.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ja jak dorabiałem klucz do mojego R75 to z modułu EWS była zczytywana jakaś mapa i była wgrana do nowego transpondera w dorabianym kluczyku. Pewnie ile speców tyle sposobów, ale najważniejsze ze auto nie gaśnie.
Ews kręcił na starych kluczach lecz nie startował silnik.
[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 13:29 ]
W kluczyku programuje się pestkę na podstawie EWS, a do pilotów potrzebny jest kod 15 cyfrowy. Musze zrobić synchronizację sterownika z EWS nie wiem czym to mogę zrobić.
Ja jak dorabiałem klucz do mojego R75 to z modułu EWS była zczytywana jakaś mapa i była wgrana do nowego transpondera w dorabianym kluczyku. Pewnie ile speców tyle sposobów, ale najważniejsze ze auto nie gaśnie.
To podaj innym gdzie to można zrobić i za ile
_________________ Pozdr.
Dukat11
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 19, 2010 14:35
Jacek85, dokladnie, ja tam moge otwierac z kluczyka aby woz chodził:-)
[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 15:35 ]
podaj gdzie i i le za to zaplaciles?
Jacek85, dokladnie, ja tam moge otwierac z kluczyka aby woz chodził:-)
[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 15:35 ]
podaj gdzie i i le za to zaplaciles?
Chodzi ci o pilota czy kluczyk?
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 20, 2010 14:35
o kluczyk, trudno moge sobie otwierac z kluczyka bo z pilotem dorobienie podobno 1000zł kosztuje okolo, a sam kluczyk by mogl jezdzic? bo mam tylko jeden mnie interesuje, aby tylko woz mi na nim chozil i drzwi z zamka sie otworzyly to ile?? bo ja ma aktualnie tylko 1 kluczyk.
Kluczyk sam programowałem bo posiadam programator do odczytywania EWS i kupiłem do programowania kluczy Gambita, pestka na allegro kosztuje 15zł. gorzej jest z pilotem do Roverka bo nie zakoduje się pilota jak się nie posiada kodu.
klostazy czy mógłbyś wyjaśnić w prostych słowach jaki masz problem. Z Twoich postów trudno mi (niefachowcowi) wywnioskować czy po tym jak zaprogramowałeś pestkę auto na niej odpala??? Pytam ponieważ sam szukam w swojej okolicy kogoś kto mógłby przeprowadzić taki zabieg.
pozdrawiam
witam, pisałem już w innym temacie ale chodzi mi o to samo czyli samą pestkę i kluczyk, pilot nie jest mi potrzebny....wytłumacz mi jednak jako laikowi czym jest ews, w jaki sposób go zdobyć....gdybyś mnie przez to krok po kroku przeprowadził skorzystał bym z Twojej usługi.....jaka by była jej cena ?pozdrawiam
Do kolegi, który dorobił klucz w Rudzie- chodzi Ci o samo dorobienie klucza + zaprogramowanie pod immo ? Kto to wykonał ?
dzięki za pomoc
http://lostkey.republika.pl/kontakt.html
W powyższym linku są namiary na osobę która mi to robiła.
Ja miałem dorabiany kluczyk (mechanicznie) oraz zczytywana mapa z modółu EWS i programowanie transpondera.
Modół EWS-u w znajduje się z lewej strony nóg kierowcy, to taka biała "skrzynka"
klostazy
Czym można odczytać to EWS ?
Czy "pestkę" z innego, używanego kluczyka od R75 da się przeprogramować ?
Przy okazji znalazłem fajny opis o dorabianiu kluczy pod EWS
http://www.noimmo.lt/cont..._for_ews_pl.pdf
i zastanawiam się jak sprawdzić czy czasem mój R75 z 2005r nie ma układu D47J, który przy próbie odczytania ulega skasowaniu ...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 18:34 odpowiedz
Mając samochód nie trzeba dłubać w EWS można dopisać kluczyki po przez złącze diagnostyczne odpowiednim sprzętem TAK robię w roverach . Ja ews-a wyjmuje wtedy gdy padnie lub wtedy gdy muszę wyłączyć immo . Muszę się przyznać że w BMW natomiast wyciągam ews-a prawie zawsze ale zawsze wpisuje nową pastylkę . Nie miałem sygnałów by komuś się coś wysypało wszystko pięknie działa jak narazie .Spróbuje przy najbliższej okazji dopisać używany transponder powiem ci wtedy jaki jest efekt (zrobię to jak dostanę jakąś 75 na części bo na aucie klienta ani myślę tak zrobić ) jak byś miał jakieś szczegółowe pytania odnośnie immo pisz na pw. wole nie mówić o immo publicznie bo konkurencja nie śpi a szkolenia kosztują
Witam
Mam roverka 75 1.8Turbo 2003r.
W EWS jest błąd funkcji reset . Autko odpala i po chwili gasnie . Czym mozna zrobic synchronizacje . Inpa łączy sie tyklo z ews . Ze sterownikiem silnika łączę sie autocom i w nim jest błąd immo . Plik z ews i sterownika silnika mam odczytany .
Gdyby ktoś miał opcje na zgranie tego do kupy (oczywiście odpłatnie) bym był bardzo wdzieczny . Numer GG:32244014
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum