Wysłany: Sro Cze 30, 2010 19:03 [R600] Nietypowe problemy z odpalaniem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam.Przejrzalem forum ale zdecydowalem sie zapytac bo sprawa jest nietypowa.Problem jest taki ze rover 620si 2.0 silnik hondy z fabryczna instalacja gazowa ma humory i nikt (kilku mechanikow) nie umie sobie z tym poradzic.Auto potrafi miec humory tego typu ze nie chce odpalic raz na jakis czas lub zgasnac w czasie jazdy.Niezaleznie od temperatury na zewnatrz i tego czy silnik jest cieply czy zimny.Dodam ze zaplon(swiece, kable ,kopulka z palcem) jest juz wymienione.Usterka nie wystepuje zwykle gdy auto jest u mechanika i wszelkie pomiary itd wskazuja ze wszystko jest w porzadku.Lampka kontrolna check engine nie wskazuje zadnego bledu.Silnik krokowy i czujnik odpowiedzialne za sterowanie komputerem wykluczone przez mechanikow(moze dlatego ze w czasie gdy auto bywalo u mechanikow usterka nie wystapila,wszelkie styki od czujnikow wyczyszczone-kable masowe sprawdzone....dzis znowu jednak byly problemy z uruchomieniem-po 30 minutach prob padl akumulator,po porzyczeniu pradu w koncu udalo sie odpalic-u kolejnego mechanika nic nie wyazalo ze cos jest zle...czy ktos z Was mial podobne sytuacje? Dziekuje z gory za wszelka pomoc....
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 22:35, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym szukal przyczyn w czujnikach w aparacie zaplonowym lub przekaznik glowny. W accordzie 4 gen znajduje sie pod deska rozdzielcza. Moze by ctez gdzies uszkodzona wiazka i potrzebujesz poprostu dobrego mechanika.
grzesiek napisał/a:
czy ktos z Was mial podobne sytuacje?
Ja nie mialem ale slyszalem o takiej Toyocie Avensis z salonu. Co chwila wizyta w serwisie, bo auto zgaslo i nie chce zapalic. Gosc w koncu dostal nowe auto, a tamto zostalo rozebrane na czesci i doszli, ze gdzies jakas srubka wkrecona w fabryce przeszla przez jakis kabelek i robila sie czasami zwara.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum