Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam!
co jakis czas autko nie chce odpalić ,kręci normalnie ale zapalic nie chce.Niedawno byłem w trasie i zatrzymałem sie w lesie na 2 min. próby odpalenia zajeły mi prawie godzinę,wreszczie zapalił jakby nigdy nic i pojechałem dalej.takie sytuacje zdarzają się min.raz w tygodniu . CO ROBIĆ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 14:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 11:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam podobny problem. Zdarzyło mi się to jak na razie dwa razy w ciągu dwóch miesięcy. za każdym razem po tankowaniu paliwa ale nie bezpośrednio po tankowaniu tylko po powrocie do domu kiedy zgasiłem samochód na krótki czas tak 20-40 min. Dodam tylko że zdarzyło się to tylko dwa razy po zatankowaniu zwykłego diesla, zwykle tankuje Verva diesel i problemu jak na razie nie ma.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 11:51
tofi68, do sprawdzenia, czy pompy paliwa w baku i przy aku. pracują wtedy kiedy nie chce odpalić. Możliwe też, że pada po woli czujnik położenia wałka rozrządu.
Najpewniej będzie to czujnik położenia wałka rozrządu. ten u góry silnika obok korka oleju - widoczny po zdjęciu osłony - na końcu listwy CR.
Koszt 400 zł w BMW - najtaniej.
Daje dokładnie takie objawy. Chłodny silnik odpala, a rozgrzany ma problemy. Robiłem testy i problem z zapłonem jest w przedziale temperatur: 66-80 stopni. Poniżej i powyżej odpala
Robiłem to w prostu sposób odczytując temperaturę płynu chłodzącego w różnych odstępach czasu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum