Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 420DI] słabnie na ciepłym silniku.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:22
[R 420DI] słabnie na ciepłym silniku.
Autor Wiadomość
fuego_30 



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: okolice Kłodzka



  Wysłany: Pią Lip 02, 2010 19:48   [R 420DI] słabnie na ciepłym silniku.

Na zimnym ładnie wchodzi na obroty, jest zrywny nie muli po mocniejszym depnieciu. W miarę rozgrzewania się silnika słabnie, gorzej reaguje na gaz, jest bardziej podatny na obciążenie. Diagnostyka niczego nie wykazała. Przejrzałem wszystko wokół silnika pod kątem nieszczelności, urwanych kabli, wycieków itp. i niczego nie znalazłem. Miał już ktoś coś takiego ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 02, 2010 19:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 21:00   

Cześć!

Ja mam też takie objawy, nie zawsze ale są. :/
dodam iż auto na zimnym silniku pracuje równomiernie. Jak sie rozgrzeje i "dam po garach" i zatrzymam się to silnik sie trzęsie buda wpada w rezonans z rury wydechowej słychać takie "puf puf" i wystarczy, że zgaszę silnik i ponownie odpalę i wszystko wraca do normy, potem oczywiście "but" w podłogę i sytuacja się powtarza.
Nie zawsze taka sytuacja jest ale JEST i to mnie irytuje :(

dodam iż po odpięciu MAF i EGR nagle słychać świst turbiny auto ożywa, staje się 100x bardziej dynamiczne zbiera się od 1800RPM z 3 biegu! KOSMOS!
 
 
 
fuego_30 



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: okolice Kłodzka



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 09:26   

U mnie recyrkulacja jest odłączona. Po odpięciu przepływomierza nie ma różnicy, czyli jest w porządku. Radzono mi przepłukać intercooler, ale z tego co wyczytałem w necie raczej nie pomaga.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 21:43   

Czy faktycznie EGR odłącza się tylko przez wypięcie tego przewodu co wchodzi do niego?
 
 
 
fuego_30 



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: okolice Kłodzka



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 12:46   

Mi akurat odłączyli podczas diagnostyki silnika i nic to nie dało. Odpięcie wężyka na pewno tak, co do zmiany w komputerze nie jestem pewien. Masz uwaloną przepływkę lub zacinający się EGR albo jedno i drugie. Czy u ciebie po nagrzaniu silnik ma wyraźnie zmiękczoną pracę, czy brzmi podobnie jak na zimnym ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Ciężko odpala na ciepłym silniku
sc4rface Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lis 18, 2018 21:03
sc4rface
Brak nowych postów [R416] nie odpala na ciepłym silniku
sylwia_0606 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Pon Kwi 03, 2017 18:18
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Problem z zapalaniem na ciepłym silniku
bez gazu ani rusz/
danterape Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pią Paź 20, 2017 10:26
Wilkoak
Brak nowych postów [R400] Ciężkie zapalanie na ciepłym silniku
Mlynarz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Gru 03, 2007 23:08
7Tomi
Brak nowych postów [R400] Stukanie na ciepłym silniku rover
martinguli79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 45 Nie Sie 25, 2013 18:38
adamek.o2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink