Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
witam. przyszedl czas na wymiane tuleji wahaczy oraz lacznikow stabilizatora.. moje pytanie brzmi.. Ile tuleji oraz lacznikow stabilizatora znajduje sie na jednym kole z przodu?? 2 pytanie takie same tylko ze chodzi o tylne kolo( ile lacznikow stabilizatora oraz tuleji)?? szukalem jakiegos schematu w internecie ale nic nie znalazlem.. Prosze o wyrozumialolsc i normalne odpowiedzi ludzi ktorzy maja o tym jakies pojecie.. dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 21, 2011 00:13, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 07, 2010 22:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak chodzi o przód to masz jeden łacznik oraz dwie tuleje metalowo-gumowe w dolnym wachaczu no i sworzeń na jedno koło
jak chodzi o tył to ci nie powiem bo nie wiem dokładnie
[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 23:44 ]
jeśli coś Ci puka z przodu to najpierw bym sprawdził górne wachacze bo one lecą najszybciej reszta jest właściwie pancerna
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Warto przy okazji wymienic dolne swoznie, bo potrafia sie urwac.
Jezeli chodzi o laczniki stabilizatora to masz dwa laczniki na przodzie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Czw Lip 08, 2010 01:45
Najczęściej stuka sworzeń górnego wahacza,potem dolny a potem tuleje na górnym i dolnym wahaczu. Tulei masz dwie na każdy wahacz, sworzni po jeden na wahacz, łącznik stabilizatora jak piszą koledzy wyżej.
Perez napisał/a:
Warto przy okazji wymienic dolne swoznie, bo potrafia sie urwac.
czyli rozumiem ze na przód muszę zamówic (jedno koło):
łącznik
2 tuleje
sworzeń
Jeszcze gorny wahacz.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lip 09, 2010 08:43, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Lip 09, 2010 08:55
Mogę doradzić od siebie jedną rzecz. Zawsze w nowych elementach zawieszenia pod gumki dokładam smaru grafitowego dlatego że oryginalnie jest go strasznie mało. Wciskam go małą strzykawką. Z pewnością wydłuża to żywotność podzespołów.
apples, mowisz oczywiscie o sworzniach? Dobry patent!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lip 09, 2010 13:03, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Lip 09, 2010 09:12
Perez napisał/a:
pples, mowisz oczywiscie o swozniach?
Wszystkich elementach kulistych - drążki stabilizatorów, sworznie wahaczy, końcówki drążków, a nawet dokładam do łożysk. Wszędzie tam gdzie można dołożyć i występuje smarowanie. Nawet najgorsze badziewie po takim zabiegu wytrzyma z pewnością dłużej. Jak odchyli się gumkę lub "zamknięcie" łożyska to w 80% części jest tam prawie sucho.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum