Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wymiana tulei wahacza i łączników stabilizatorów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wymiana tulei wahacza i łączników stabilizatorów
Autor Wiadomość
Peter033 



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: ZG



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 22:04   [R620] Wymiana tulei wahacza i łączników stabilizatorów
Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

witam. przyszedl czas na wymiane tuleji wahaczy oraz lacznikow stabilizatora.. moje pytanie brzmi.. Ile tuleji oraz lacznikow stabilizatora znajduje sie na jednym kole z przodu?? 2 pytanie takie same tylko ze chodzi o tylne kolo( ile lacznikow stabilizatora oraz tuleji)?? szukalem jakiegos schematu w internecie ale nic nie znalazlem.. Prosze o wyrozumialolsc i normalne odpowiedzi ludzi ktorzy maja o tym jakies pojecie.. dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 21, 2011 00:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 07, 2010 22:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 22:44   

jak chodzi o przód to masz jeden łacznik oraz dwie tuleje metalowo-gumowe w dolnym wachaczu no i sworzeń na jedno koło
jak chodzi o tył to ci nie powiem bo nie wiem dokładnie

[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 23:44 ]
jeśli coś Ci puka z przodu to najpierw bym sprawdził górne wachacze bo one lecą najszybciej reszta jest właściwie pancerna
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 08, 2010 00:21   

Mazak napisał/a:
reszta jest właściwie pancerna

Warto przy okazji wymienic dolne swoznie, bo potrafia sie urwac.
Jezeli chodzi o laczniki stabilizatora to masz dwa laczniki na przodzie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Lip 08, 2010 01:45   

Najczęściej stuka sworzeń górnego wahacza,potem dolny a potem tuleje na górnym i dolnym wahaczu. Tulei masz dwie na każdy wahacz, sworzni po jeden na wahacz, łącznik stabilizatora jak piszą koledzy wyżej.
Perez napisał/a:
Warto przy okazji wymienic dolne swoznie, bo potrafia sie urwac.

tak samo jak górne
 
 
Peter033 



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: ZG



Wysłany: Czw Lip 08, 2010 06:26   [R620sdi]

czyli rozumiem ze na przód muszę zamówic (jedno koło):

łącznik
2 tuleje
sworzeń

natomiast na tył (jedno koło)

2 tuleje (górna,dolna)
2 sworznie(górny, dolny)

dobrze rozumiem??
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 08, 2010 08:18   

Peter033 napisał/a:
czyli rozumiem ze na przód muszę zamówic (jedno koło):

łącznik
2 tuleje
sworzeń

dokładnie tak
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 08, 2010 08:51   

Cytat:
Warto przy okazji wymienic dolne sworznie, bo potrafia sie urwac.


było kilka przypadków, ze koło w błotnik sie chowało :/
profilaktycznie sprawdź chociaż stan tych dolnych sworzni i je ew wymień
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 09, 2010 08:37   

seyfer napisał/a:
było kilka przypadków, ze koło w błotnik sie chowało

http://forum.roverki.eu/v...=dlaczego+warto
Peter033 napisał/a:
czyli rozumiem ze na przód muszę zamówic (jedno koło):

łącznik
2 tuleje
sworzeń

Jeszcze gorny wahacz.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lip 09, 2010 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Lip 09, 2010 08:55   

Mogę doradzić od siebie jedną rzecz. Zawsze w nowych elementach zawieszenia pod gumki dokładam smaru grafitowego dlatego że oryginalnie jest go strasznie mało. Wciskam go małą strzykawką. Z pewnością wydłuża to żywotność podzespołów.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 09, 2010 09:05   

apples, mowisz oczywiscie o sworzniach? Dobry patent!
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lip 09, 2010 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 09, 2010 09:09   

Perez napisał/a:
Dobry patent!

patent znany i stosowany :wink:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Lip 09, 2010 09:12   

Perez napisał/a:
pples, mowisz oczywiscie o swozniach?
Wszystkich elementach kulistych - drążki stabilizatorów, sworznie wahaczy, końcówki drążków, a nawet dokładam do łożysk. Wszędzie tam gdzie można dołożyć i występuje smarowanie. Nawet najgorsze badziewie po takim zabiegu wytrzyma z pewnością dłużej. Jak odchyli się gumkę lub "zamknięcie" łożyska to w 80% części jest tam prawie sucho.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 SDI] wymiana tulei drażka reakcyjnego
kotulsky Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Lut 12, 2013 22:27
kruszan
Brak nowych postów [R620] Zakup/wymiana sworzni wahacza
seyfer Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Wrz 15, 2009 08:49
seyfer
Brak nowych postów [R620] Wymiana górnego wahacza z przodu
zielony
jezan Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Lip 21, 2009 11:52
thef
Brak nowych postów [R620] Wymiana wahacza przedniego górnego prawego
sammer21 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Cze 05, 2009 07:19
Skiba
Brak nowych postów [R620] SWORZNIE WAHACZA
irecki26 Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Maj 29, 2009 15:48
iktorn73



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink