Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Skąd ten wyciek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Skąd ten wyciek
Autor Wiadomość
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Lip 11, 2010 16:01   [R620] Skąd ten wyciek
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Cieknie mi olej wygląda tak jak by z pod wtrysków (z 3 i 4 ) ale tam chyba nie bardzo ma skąd ciec chyba że spod (Camshaft carrier) nie bardzo mogę znaleść źródło...i dziwi mnie to że oba te wycieki są dokładnie na wysokości wtrysków
jakieś pomysły??

słabe zdjęcia bo robione na biegu tel.
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 11, 2010 16:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 01:41   

A może to ropa z wężyków przelewowych zostawiła ślad?
Wymyj dokładnie benzyną to miejsce z pomocą małego pędzelka i poobserwuj jakiś czas więc może będzie widać dokładniej.
Widzę, że pokrywę "zaworów" (pokrywa połówki głowicy) masz złożoną na slikonie a to powinno być złożone na uszczelce metalowo gumowej...
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 09:51   

filo napisał/a:
Widzę, że pokrywę "zaworów" (pokrywa połówki głowicy) masz złożoną na slikonie a to powinno być złożone na uszczelce metalowo gumowej...

uszczelka jest nowa sylikon dałem tak na wszelki wypadek ,wężyki też wymieniłem przy tej okazji ,później wszystko umyłem żeby sprawdzić czy nie cieknie i ukazał mi się właśnie ten widok hm... ale umyje to jeszcze raz dokładnie tak jak mówisz i popatrzymy
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 10:53   

Mazak napisał/a:
uszczelka jest nowa

A dokręciłeś śruby odpowiednim momentem zachowując kolejność dokręcania?
Chyba 10Nm albo 13Nm o ile dobrze pamiętam...

Mazak napisał/a:
sylikon dałem tak na wszelki wypadek

Według mnie źle zrobiłeś babrając to dodatkowo sylikonem.
Ale tak patrząc na pierwszą fotkę to można by jeszcze sprawdzić, czy ten "wyciek" to nie dmucha ci z pod wtrysku albo pękła głowica.
Takie gdybanie...
Dał byś więcej dokładnych fotek...
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:13   

filo napisał/a:
Według mnie źle zrobiłeś babrając to dodatkowo sylikonem.

na przyszłość będę pamiętał
filo napisał/a:
Ale tak patrząc na pierwszą fotkę to można by jeszcze sprawdzić, czy ten "wyciek" to nie dmucha ci z pod wtrysku

tak to wygląda jak by z pod wtrysku to ciekło tylko pytanie dla czego i jak to sprawdzić??
po południu wrzucę lepsze fotki bo teraz nie mam jak zrobić
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:18   

Mazak napisał/a:
dla czego i jak to sprawdzić??

Pod wtryskiem jest podkładka miedziana.
Kosztuje około 1 PLN.
Możesz wymienić o ile uda ci się wtryski wytargać z głowicy...
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:23   

filo napisał/a:
Pod wtryskiem jest podkładka miedziana.
Kosztuje około 1 PLN.
Możesz wymienić o ile uda ci się wtryski wytargać z głowicy...

tak coś podejrzewałem ba są dwa te wycieki i identyczne w tych samych miejscach cieknie spod 3 4 wtrysku
a później muszę ustawić kąt wtrysku itp. jak wydłubie te wtryski??
dzięki filo za pomoc
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:26   

Mazak napisał/a:
a później muszę ustawić kąt wtrysku itp. jak wydłubie te wtryski??

nie ... wyjmujesz, uszczelniasz, składasz, jeździsz :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:30   

dzięki zrobie tak jak mówicie wymienię te podkładki jeśli to nie pomoże to będę was męczył dalej :>
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:34   

Możesz mieć problem z wyjęciem ich z gniazd. Normalnie służy do tego młotek bezwładnościowy.
Ale jeśli odkręcisz śrubę i zdejmiesz tą łapkę co trzyma wtrysk a następnie dopasujesz odpowiedni klucz płaski o takim rozmiarze jak szczelina w tej łapce to spokojnie go rozruszasz lewo prawo i powinien powoli wyjść...
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:40   

czyli w krócie
odkręcam przewod paliwowy ,ściągam też ten gumowy
odkręcam łapkę
kluczem próbuje rozruszać trysk i go wyjmuję jak będę miał szczęście
a ta podkładka to jest jakaś specjalna do wtrysków czy każda pod wymiar miedziana??

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 12:40 ]
skrócie*
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 11:52   

Mazak napisał/a:
a ta podkładka to jest jakaś specjalna do wtrysków czy każda pod wymiar miedziana??


Podkładka jest miedziana. Najlepiej to iść do sklepu z tą co masz i niech ci dopasują.
To nie są jakieś trudno dostępne, nie typowe części...

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 12:52 ]
Mazak napisał/a:
odkręcam przewod paliwowy

Uważaj przy odkręcaniu, aby nie skrzywić przewodu lub go nie ukręcić.
Jeśli przy odkręcaniu przewód idzie razem z tą nakrętką to rozruszaj połączenie lewo prawo.
Na pompie też będziesz musiał odkręcić nakrętki a przynajmniej popuścić...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620]Skąd wziąć prąd w drzwiach?
maciejkami1 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Gru 20, 2015 12:14
Rademenez_
Brak nowych postów [R620] W tulejach gdzie są świece jest olej Skąd ??
simion0 Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lut 17, 2008 13:27
simion0
Brak nowych postów [R620] Wyciek
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Kwi 05, 2014 16:00
fenomen1717
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju
Problem z układem kierowniczym
legri Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Lut 29, 2008 09:12
legri
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Paź 18, 2010 22:22
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink