Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!
Autor Wiadomość
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



  Wysłany: Pon Lip 12, 2010 17:52   [R45 2,0 idt] nawet na żwirze nie chce zadrapać !!!

Witam wszystkich.
Mam mały problemik. Szukałem na forum ale jakoś nie widzę odpowiedzi na moje pytanie a jeśli jest to przepraszam i proszę o pokierowanie:)
Mam mojego Roverka dokładnie od 8 miesięcy przebieg aktualnie 135 tys km. Na początku było cacy ale ostatnimi czasy coś mi zaczął przymulać i jak sprawdzałem to nawet na żwirze ma ciężko zadrapać bo obroty mu zaraz spadają i tyle. Nie należę do demonów prędkości ale lubię dynamiczną jazdę a aktualny stan rzeczy trochę mnie martwi. Czyżby to było sprzęgło???
Poradźcie coś :) Pozdrawiam wszystkich :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 12, 2010 17:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 17:56   

hademar napisał/a:
Mam mojego Roverka dokładnie od 8 miesięcy przebieg aktualnie 135 tys km. Na początku było cacy ale ostatnimi czasy coś mi zaczął przymulać
wymieniłeś mu filtr paliwa, powietrza
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 18:25   

Filtr paliwa wymieniany w marcu filtra powietrza jeszcze nie wymieniałem ale miałby aż tak duży wpływ??
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 18:29   

a weze od turbo i ic ok??
posprawdzaj db, ewentualnie by nie bylo az tak straszne ja sprzego to moze przplywomierz :?:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 19:13   

Fargo80 Węże raczej ok ten co idzie do IC trochę zapocony olejem i to wszystko a reszta wygląda mi raczej ok.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 19:19   

hademar napisał/a:
ale miałby aż tak duży wpływ??
Nawet nie wiesz, jak duży wpływ może mieć zawalony FP.
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 19:27   

Paul - może i masz rację. Jutro wymienię i zobaczymy:) ale znając moje szczęście to to nie będzie jeszcze to :)
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 20:20   

hademar, wiesz co jak mozesz to sprawdz przy okazji jakie masz przyspieszenie od 60 do 100 na 4 biegu jesli powyzej 10 sek to moze byc to co pisze bo mialem ten sam problem

weze mozna latwo sprawdzic - jak bedziesz mial db zagrzany silnik to slap za kazdy waz i przegazuj go db jak weze sie ladnie napinaja to sa ok ale jesli nie to beda one ja mialem mala dziurke i ciezko to bylo znalezc

a przyspieszenie do 100 mialem na 4 biegu 24 sek normalnie u mnie to ok 10sek

a ten filtr powietrza sprawdz bo Paul ma racje

jesli nie FP ani weze to moze byc przplywomierz a tego najlatwiej sprawdzic zamieniajac na inny od kogos moze ktos z forum mieszka niedaleko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 20:27   

Wielkie dzięki Fargo80 :) Jutro w drodze do pracy sprawdzę przyspieszenie a resztę jak wrócę do domu a przepływomierz gdzieś czytałem że można odpiąć i jeśli wtedy będzie ok to znaczy że walnięty - prawda to ??

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:27 ]
Aaa tak w ramach upewnienia się :) mówimy o przepływomierzu koło FP tak ??
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 20:32   

Ja temacik przerobiłem dzisiaj. W drodze do pracy piekne jak zawsze zresztą, zrywne autko, a w drodze z pracy lipa ;/ , do 2000 obr. w miarę ok. i lipa, muł jak cholera. Ale za mną czarna chmura dymu, że nic za mną nie było widać :mrgreen: . Najpierw stawiałem na lipne paliwo, bo przed samym zakładem zatankowałem na Shellu 43 l ON. Więc myślę- chrzczone paliwo zalałem i tyle. Ale po tel. do Brt'a i naświetleniu problemu ( już była opcja spuszczania paliwa w karnistry ), zapytał mnie, czy aby węże od IC, mam całe ? I okazało się, że rozpruło mi na dł. ok. 3 cm. górny wąż intercoolera ;> Do śwagra na garage, mała rzeźba z rurką pcv i dwiema opaskami i lotto aż miło :) Ale mimo wszystko zamówiony już nowy wąż :taa:

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:30 ]
hademar napisał/a:
Aaa tak w ramach upewnienia się mówimy o przepływomierzu koło FP tak


...dokładnie :taa: A swoją drogą możesz spróbować wyczyścić przepływkę. Poszukaj w usterkach, ktoś ze szczegółami opisał co i jak, zrobiłem zgodnie z jego instrukcją i jest ok :ok:

[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 21:32 ]
tu masz linka ;) :

http://forum.roverki.eu/v...ht=przep%B3ywka
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 20:44   

Wielkie dzięki Jugol :) bedziem czarować jutro :)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 20:45   

...rozpuszczalnik acetonowy masz w Castoramie za 8 pln. 0,5 l ;) nitro też :)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 21:03   

nie lepiej ekstrakcyjna?? nitro dosc mocne a aceton to masakra. znajomy chcial zmyc z klapki telefonu farbe bo z glupoty psiknal farba i jak acetonem zaczol myc to klapka sie wygiela jak z gumy;D
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 21:05   

borek- temat przerobiony i sprawdzony, tylko zrobić to zgodnie z kolegi instrukcją- żadnych pędzelków itp. pomogło i nie tylko jemu :taa:
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lip 13, 2010 16:10   

Panowie wielkie dzięki za wszystkie porady:) winnym okazał się być przepływomierz. Jak odpiąłem kable to chciał drogę przekopać :) :) :) Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lip 13, 2010 16:12   

...czyli jak mniemam, będzie teraz kąpieli zażywał, czy kupujesz od razu nówkę ??
 
 
hademar 




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 17
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lip 13, 2010 16:20   

Nie, nie nóweczkę nie :) bedziem prać :) :rotfl: :grin: na razie tylko odpiąłem kabelki bo muszę jakoś sensownie jeździć no i dojechać po nitro i aceton :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 2.0iDT] No i kryzys dosięgnął nawet akumulator
Jordan87 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Gru 20, 2009 00:02
Jugol
Brak nowych postów [R45] Wentylator ciagle chodzi nawet na zgaszonym silniku
orzelgorskiego Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Kwi 07, 2017 20:52
orzelgorskiego
Brak nowych postów [R400] Nie zapala, nawet rozrusznik nie kręci-pomocy!!
sniffer1980 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Sty 11, 2009 00:51
rybakowy
Brak nowych postów [r 400] Nie odpala juz nawet "na pycha"
Koniu_zory Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Wto Sty 11, 2011 16:43
etimark
Brak nowych postów [R45] Nie chce odpalić
kackers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Maj 29, 2007 08:25
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink