Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Pytanko czy jest coś takiego:czujnik cisnienia klimatyzacji, gdzie to jest i jak zdiagnozować czy działa prawidłowo. Przy załączanej klimie nie działa mi wiatrak , byłem u mechanika podłączyłem pod kompa i nic nie pokazało. Zasugerował mi żeby sprawdzić w/w czujnik za nim dobiorę sie do wentylatora.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 21:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 15:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 15:13
piochu1 napisał/a:
Pytanko czy jest coś takiego:czujnik cisnienia klimatyzacji,
Czujnik zaznaczyłem na zdjęciach. Numer katalogowy JTB000010
piochu1 napisał/a:
Przy załączanej klimie nie działa mi wiatrak , byłem u mechanika podłączyłem pod kompa i nic nie pokazało. Zasugerował mi żeby sprawdzić w/w czujnik za nim dobiorę sie do wentylatora.
piochu1, a koleś sprawdzając komputerem klimatyzację uruchomił przez komputer wentylator? powinien to zrobić żeby być pewnym, że wentylator jest sprawny
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Lip 23, 2010 14:03
piochu1, Tomson40075, zanim rozbierzecie cokolwiek sprawdźcie czy macie na wentylatorze rezystor. Jeżeli okaże się że jest, to na 99,9% padł sam rezystor. W takiej sytuacji do wymiany rezystora oprócz ściągnięcia grilla nic więcej nie trzeba robić. http://forum.roverki.eu/v...p=485978#485978
jak sie bedziesz dobieral do silnika, musisz uwarzac na obudowe,
sa w niej magensy ktore lubia pekac
rozbieraj obudowe w miare delikatnie
Może to szczęście ale powiem Wam że przy pomocy cęgów do gwoździ i długich kombinerek bardzo łatwo i bezpiecznie dla magnesów udało mi się rozebrać silnik.
Problem tylko w tym że mam spalone uzwojenie i rozpieprzony komutator(skończyła się szczotka i sprężynka zrobiła swoje). Będę chcial dać do przewinięcia moze się uda
Temat przerabiałem , z przewinięciem nie udało mi się znaleźć zakładu który by się podjął.
Obecnie mam silniczek z omegi, ale wcześniej nie słyszałem o silniczku z voyagera,
Witam. Przewijałem silnik w Krakowie. 120 zł. Elektryk wymienił tylko jedna szczotkę bo pozostałe ponoć były ok i po krótkim czasie musiałem silnik ponownie rozbierać. Tym razem magnesy popękały. A to już wiekszy kłopot. Problemem jest poza tym ściągnięcie mocowania wentylatora - lubi pekać - mnie pękło. Komutator jak jest bardzo wytarty yo szczotki i tak się będą wieszać. Niestety. W sumie zamówiłem nowy silnik w Anglii
Nie znalazłem nikogo kto by mi przewinąl silnik więc wstawiłem od vektry B. Własnie go składam tylko mam problem bo połaczyłem wszystko zgodnie z opisem a nie załancz mi się - nie wiem co się stało ale czujnik pokazuje mi cały czas tem -30 Czy to mkoze miec wplyw na załaczenie wentylatora. Przed naprawą wentylatora wskazywał tem. prawidłowo
kable sa i napięcie tez chociaz jakies niskie 0,9 V
dodam jeszcze że cały przód mam rozebrany lampy poodpinane nie wiem cz może miec to wpływ Poprostu puki wszystko mam na wierzchu to chciałem zobaczyc czy wentylator działa przy tym podłaczeniu a tu kicha cały cas martwi mnie ten czujnik temperatury a raczej to ze wyswietla sie -30
[ Dodano: Pon Lip 26, 2010 13:49 ]
Może mi ktos cos podpowiedziec
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lip 26, 2010 13:13
piochu1, Wentylator powinien uruchomic się na 1 biegu bez tego czujnika. Przekręć kluczy w stacyjce, włącz klimatyzację na panelu (Auto) i powinien ruszyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum