Witam, czy ktoś się orientuje o ile obniżona była wersja Silverstone względem zwykłej 600-tki?
Ja właśnie zdjąłem ze swojego roverka sprężyny AP Sportfahrwerke obniżające o 40mm
(są na sprzedaż allegro.pl/show_item.php?item=1140267002) i założyłem tymczasowo serię, ale rozglądam się za czymś nieco mniej obniżającym i tak pomyślałem właśnie o sprężynach z wersji Silverstone.
Czy ktoś z Was ma obniżenie -20mm lub -30mm? Jak takie obniżenie wpłyneło na poprawę prowadzenia w Waszych Roverkach?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 14:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a na tych Twoich (-40mm) jeździ się jak taczką, czy jeszcze jakiś inny powód wycofania się z tej koncepcji? Jeśli można wiedzieć oczywiście
Tak jak w opisie aukcji - żona w ciąży - a w ciąży zalecają ograniczanie wszelkich wstrząsów do minimum, (na rowerze ani nartach też nie można jeździć), stąd im bardziej miękko tym lepiej, tośmy springi wymienili.
Na tych -40 jest sztywniej ale w moim odczuciu nadal jest komfort w porównaniu do seryjnych sprężyn w niektórych markach:)
aaaa.. o to chodzi.. Bo zastanawiam się cały czas nad wymianą sprężynek na nieco obniżające. Mam 17tki i irytuje mnie ta szpara pomiędzy oponą a nadkolem
Często znowu zdarza mi się wybywać w dalsze trasy, a nie chcę żeby jazda na obniżonym zawieszeniu była męcząca.. Ale jak na razie to będę śledził Twojego dociekania odnośnie tych sprężynek od silverstone'a. Jeżeli tak jest i będą gdziekolwiek dostępne to może też bym się skusił.. Bo jednak -40 to taki delikatny strach z mojej strony
slav, ja to bym moze wzial od Ciebie te sprezyny, ale jest kilka ale.
Po 1. Czy prowadzenie auta sie nie pogorszylo? Kolega ma Accorda na niskich Eibachach i jakos kiepsko sie wg. mnie prowadzi, bo moj Rover sie przechyla, ale caly czas czuje co sie z nim dzieje, a w jego Acc tak jakby nie czuc drogi.
Po 2. Chyba razem ze sprezynami musialbym zmienic amorki? Co o tym sadzicie?
Po 3. Czy 40mm nizej to nie za nisko? Ja mam z przodu dokladke od Laguny i czasami zdaza mi sie zarysowac nia przy zjezdzie np. z hopy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 21:03
Niestety wersja silverstone to tylko detale wewnątrz auta. Zawieszenie ponoć zmieniło się po liftingu ale tylko nieznacznie. Jak przeglądałem EPC to doszedłem do wniosku że każda wersja (prawie) R600 miała inne komplety sprężyna-amortyzator (ale chodzi chyba tylko o tłumienie drgań).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum