koledzy jestem w stanie dostac do roverka 420 sdi takie lampy jak do 200,25.seria słabo świeci a nie chce wkładac żarówek typu blu czy jakieś tam bo z tego co czytałem w seryjnym kloszu poza efektem świecenia na niebiesko widoczności nie poprawia i wypala klosz.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Znajomy robi takie lampy, z tego co wiem to i dla ludzi, ale to nie jest jakaś strasznie trudna sprawa, na jego samochodzie, myślę że się nie obrazi za wykorzystanie zdjęcia, wygląda to tak:
na jesieni zrobię takie lampy dla picu bo moim zdaniem nie będą pasowały. Tylko bez ringów bo to wieś
Balcer ale to chyba są lampy z R32. Kumpel ma takie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, to lampy robione przez Krisa, soczewka wstawiona w ciemnione ori lampy. Trzeba rozmontować klosz, przerobić mocowanie na soczewkę, jak ktoś lubi to ring, zaszpachlować środek, zamalować, skleiś i gotowe
Markzo, klosz ma załamania światła czy pryzmat jest jakoś dodatkowo w środku?
Bo jeśli klosz to więcej roboty (polerka klosza od wewnątrz jest czasochłonna). Jeśli klosz da się wypolerować to na pewno da się coś z tym zrobić.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
właśnie szkło nie jest gładkie chciałbym środek lampy na czarno i soczewke pod żarówki h4/h7 nie ksenony ani ringi, żadnych diodek. Sam klosz jest szklany, nie plastykowy, w środku lampy nie ma żadnego pryzmatu, więc tylko polerka szkła od stornie świateł mijania...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, raczej tak prosto nie jest. Zawsze lepiej jak jest jakiś 'parawanik' przed soczewką. Łatwiej go umyć i w razie kamienia jest ochrona. Tak właśnie ma brera.
Szkło da się spolerować. Tylko trzeba cały czas chłodzić szkło tzn. polerować w wodzie. Kumpel robił coś takiego w szklanym reflektorze ładnych kilka lat temu. Męczył się dwa tygodnie nad samym szkłem (robił ręcznie). Ale było warto bo wyszło ładnie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum