Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.6 '99] Alternator z R45 do R400?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 1.6 '99] Alternator z R45 do R400?
Autor Wiadomość
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 13:35   [R400 1.6 '99] Alternator z R45 do R400?

Witam, tak jak w temacie, czy alternator od R45 pasuje do R400?
Dzisiaj Roverek mnie zawiódł na drodze (pierwszy raz podczas jazdy) i padł altek.
Potrzebuje alternator 85A a na allegro do R400 są tylko 65A. Znalazłem aukcję z altkiem do R45 który ma 85A i nie wiem czy będzie pasował.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 28, 2010 13:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 13:41   

będzie pasować od 45 z silnikiem benzynowym :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 16:41   

Dzięki wielkie.
Poszło pomógł.

[ Dodano: Sro Lip 28, 2010 17:41 ]
Jest jakiś specjalny patent na rozbiórkę alternatora? Postanowiłem rozkręcić swój ale coś mi nie idzie. Jak sobie kręcę tym kołem co napędza je pasek to już 3 razy zdarzyło mi się, że coś w środku blokowało i nie dało się kręcić. Altek z allegro już zamówiony więc stary trzeba rozbebeszyć i sprawdzić co się popsuło.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 17:46   

aiwer, mowisz o demontażu? napinacz luzujesz (jedna sruba dociskajaca rolke, druga dostepna od dolu do zluzowania paska) do tego dwie sruby na klucz 13 i 15 trzymajacy altek :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lip 28, 2010 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 18:01   

Alternator mam w domu, chodzi mi o jego rozbiórkę. Chce zobaczyć jak wygląda w środku.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 18:35   

to musisz mieć porządny klucz imbusowy i porządny klucz oczkowy fajkowy, chyba że nie zależy Ci na kółku pasowym wtedy wkręć je porządnie w imadło (najlepiej pryzmatyczne) i odkręcaj kluczem nasadowym. Śruba trzymająca kółko na pewno mocno się będzie trzymać i kółko też lekko nie zejdzie, bo jest na stożku. Reszta to trzeba rozkręcić to co widać, czyli śrubki wzdłuż korpusu i to wszystko.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 09:42   

Mam mały problem. Przyszedł altek od R45 ale tam jest jakieś gniazdo. W starym żadnego gniazda nie ma i nie wiem co i jak podłączyć :/ Ma ktoś jakieś pomysły?
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 30, 2010 13:06   

moze jakies foto
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 30, 2010 13:41   

Alternator
Jak nie masz gniazda, to jak prąd z niego sie wydobywa?
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 14:01   

Alternator z R400 nie ma gniazda, ja kupiłem alternator z R45 i ten ma jakieś gniazdo. W tym od R400 wystawały dwie śrubki do których przykręcało się przewody, w tym od R45 wystaje jedna duża śruba, druga jest bardzo niska, jakby nieużywana no i jest wtyczka. I nie wiem co teraz.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 30, 2010 14:30   

a sprawdzałeś przed zamówieniem numery tego alternatora? Może wystarczy dorobić wtyczke do tych kabli i bedzie ok. Z tego co jest w EPC to alternatory dla wersji z AC i bez różnia się oraz w zalezności od rocznika
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 19:20   

Potrzebował bym schemat podłączenia alternatora w R45. Ściągnąłem rave ze strony klubowej ale nie działa. Jeśli ktoś ma to poproszę.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 21:13   

przestaw sobie datę w komputerze na 2001 ;)
ltek na pewno się da podłączyć, bo w R45 też wchodzą 3 kabelki tak samo jak w 400,tylko 2 są we wtyczce.
Schematy masz też tu:
http://www.roverki.pl/ind...ory/30-schematy
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 21:35   

No to ja mam chyba wybrakowaną instalację bo do starego altka idą tylko 2 przewody. Gruby i cienki. Nawet w rave pokazane są 2 kabelki.

[ Dodano: Sob Lip 31, 2010 22:11 ]
Sprawa załatwiona. Gruby idzie do dużej śruby w altku a cienki do jednego z pinów we wtyczce. Ładowanie jest, kontrolka się pali. Jest git.

Jeszcze jedno pytanie a raczej prośba. Czy mógłby ktoś zerknąć w rave dla R45/25 i podać nr. wtyczki przy alternatorze (np. C0540)? Na razie mam zrobioną prowizorkę ale chce to jakoś normalnie połączyć.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 22:28   

jak się nie mylę, to C0185
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 SDi] Alternator z R200 do R400.
Spiewaczek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sty 28, 2014 14:01
Spiewaczek
Brak nowych postów [r400] Alternator
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Gru 20, 2011 20:18
Bialy1990
Brak nowych postów [R400] Alternator
AndrzejekA8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pią Lut 13, 2009 17:54
paff
Brak nowych postów [R400] Jaki alternator
mieszko555 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Lis 29, 2013 23:12
mieszko555
Brak nowych postów [R400] Alternator - problem?
bartek-mrc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Kwi 23, 2010 15:17
bartek-mrc



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink