Wysłany: Czw Lip 29, 2010 08:24 [R 45 iTD] obroty do 4000 i nic więcej
Witam bardzo serdecznie. Bardzo chciałem poprosic o pomoc i porade w takiej sytuacji: wymieniłem rurę od intercoolera (górną) jak również przepływomierz (na starym przepływomierzu auto wogóle nie chciało przyspieszać jak dodawałem gazu do zwalniało i jego dynamika przy ruszaniu z pierwszego biegu pozostawiała dużo do życzenia) i jak zauważyłem wczoraj to mój Rover 45 2.0 iTD nie chce sie wkręcić powyżej 4000 obrotów. zatrzymuje się na tym progu i nic więcej. Napiszcie prosze co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
Z góry bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 08:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 08:36
Witaj, z pierwszego wtryskiwacza wychodzi wtyczka, rozłącz ją i na widocznych 2 pinach sprawdź rezystancję, jeżeli wynosi około 110 Ohm to znaczy że ta czesc jest wporzadku i szukać będziemy dalej.
A prosze powiedzcie mi czy do Roverka 45 2.0 iTD powinien byc przepływomierz o numerze 0280218012 bo taki kupiłem i sprzedawca mówił że taki będzie dobry numery na moim starym przepływomierzu też takie były ale delikatnie nie pasowała wtyczka bow Roverku jest zokrąglona z dwóch stron a na tym przepływomierzu była z jednej strony kańciata i delikatnie ją musiałem podszlifować. pomuślałem że tak jest zrobiona wtyczka bo to nie oryginał Bosch tylko zamiennik ale coraz mocniej dochodzę do przekonania że to nie taki przepływomierz kupiłem jaki powinien być zamontowany. pytam o ten przepływomierz ponieważ wydaje mi sie że to on jest odpowiedzialny za brak obrotów powyżej 4000. aha jeszcze jedno na wtyczce na przepływomierzu nie ma wyraźnie zaznaczone jak powinna być podpięta to znaczy nie ma zatrzasku i chciałem jescze prosic o informacje co może sie stać jeśli przepływomierz podpiął bym odwrotnie.
z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi.
pozrawiam.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lip 30, 2010 08:43
Lukasik napisał/a:
pytam o ten przepływomierz ponieważ wydaje mi sie że to on jest odpowiedzialny za brak obrotów powyżej 4000
A to co Immq, Ci napisał sprawdziłeś? Generalnie był temat o przepływkach do iDT na forum, i to nie jeden - w jednym pisano o montażu samego wkładu od astry w starej obudowie(doszło potem że od fiata też pasuje) a w drugim było wyjaśnienie jak przeczyścić ów wkład. Kupno zamiennika - nawet jakby był dobry to podobno poracha bo one padają jak muchy. A i tak w Twoim przypadku przepływki bym nie obstawiał.
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pią Lip 30, 2010 10:18
Witam ponownie,
jeżeli silnik nie ciągnie wiecej niz 4 k orb/min to zaczynamy od wymiana przepływki.
Jeżeli to nie pomoże to sprawdzamy pierwszy wtryskiwacz, a dokładnie cewke w nim się znajdującą, dlatego poprosiłem Cie byś to sprawdził. Przepływomierz masz ok, numery się zgadzają.
Sprawdz wtryskiwacz - a dokładnie wtyczkie ktora z niego wychodzi. Ma mieć ok. 110 Ohm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum