stolarrr, oj to troche poczekasz, bo ja to planuje zrobic gdzies za miesiac moze, chyba, ze mnie naprawde pogoni z tym
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pierwszy to bedzie manual przekladki kolektora od 2.3, bo juz niebawem bedzie sie dzialo, tylko nie wiem czy nie dac wykonac tego mechanikowi.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Oj ja to w sierpniu bede mial duzo przygod samochodowych.
Szukam Forda Transita II, bo chce kupic.
Sprzedaje rozbitego Swifta.
Rovery jada na warsztat i tak 623 bedzie dawca, a 620i bedzie mial robiony rozrzad, uszczelniacze, uszczelki, oleje, filtry, kolektor dolotowy od 2.3, zakladana bedzie klima, hamulce 282, szyba czolowa.
Oj bedzie sie dzialo!
Do tego mam zamiar jeszcze zrobic reparaturki tylne, wymienic tylne drzwi, pociagnac instalacje pod elektryki na tyl, zrobic komputer pokladowy i obszyc cale wnetrze skora, dokonczyc wygluszanie. Chcialbym sie wyrobic przed zlotem ( w sumie to przed ktoryms sie wyrobie ), ale nie wiem czy zdarze.
A wlasnie moze ktos wie, czy kolektor wydechowy tez sie oplaca przerzucac?
[ Dodano: Sob Lip 31, 2010 16:46 ]
A no jeszcze zapomnialem o zegarach przy ktorych dlubie w wolnej chwili.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum