Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:53 [R220SDI]Dolna rura od IC
Dzis przy testach predkosci z nowa skrzynia (udalo sie osiagnac 200km/h* wg GPS i licznika) pekla mi juz druga rura dolna do intercoolera. Nie mam juz ochoty kupowac tego gumowego dziadostwa (290zl ROTFL) i chcialbym sobie zrobic metalowa z tymi silikonowymi kolankami. Czy ktos cos takiego juz robil u siebie? Najbardziej by mnie interesowalo jakich dokladnie elementow potrzebuje i ile to moze kosztowac.
*oczywiscie na niemieckiej autostradzie
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 16:21
Sam bym chcial wiedziec czemu pekla. Ale i tak sporo ponad rok wytrzymala. Jak na uzywke za 50zl to niezle W tym samym miejscu co poprzednia. W miejscu pekniecia nie dotyka zadnego innego elementu, wiec przetarcie wykluczam. Nie wiem jakie mam cisnienie niestety, bo nie mam manometru.
xtek, niestety uzywki w przypadku tych rur się nie sprawdzają, bo zwykle są już nasiąknięte olejem z poprzedniego auta .... na 100% nowa za 290 PLN by nie pękła bo nie jest rozrzedzona oleum opcja z alu rurek jest jak najbardziej ok
[ Dodano: Czw Lip 29, 2010 19:05 ]
zdemontuj tą co masz i dobierz elementy, żeby mniej więcej coś podobnego wyszło i już
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 18:16
Jeszcze mysle czy nie kupic jednak nowej. Na mg-rover.org wyczytalem, ze te nowe sa ponoc z innego materialu i sa duzo lepiej dopasowane i sztywniejsze - ponoc nie ma szans na awarie...
xtek, Ja mam z Alurur oraz kolanek zrobiona rurę Trzeba było mówić bym tobie to jeszcze sprzedał
odlacz sobie odmne to nie bedzies mial juz oleju w rurach IC oraz EGR i silnik trochę odżyje. Widze ze musisz do mnie Roverkiem przyjechać to go dopracujemy Wyczyścimy jeszcze dolot
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
xtek, Albo bym wpadł do ciebie Tylko ze ja teraz jestem akurat już w Wiedniu Moze na weekend wrócę to bym podjechał do ciebie No nie ma akurat zdjec tego ale z opaskami do Tirow to sie ładnie trzymało
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lip 31, 2010 21:24
Hm, tak sie zastanawiam, ze moze bym zamienil rury miejscami i zrobil je tak jak w R400 i R600. Wtedy by chyba podpasowaly rury z Hondy, a one sa tansze.
Normalnie w R200 jest tak jak w zalaczniku, a w tych pozostalych jest na odwrot. To nie stanowi roznicy, prawda? Tylko czy wtedy wszystko sie jakos ulozy. Nie wiem czy tak samo wyglada pod maska w R200 i R400...
Drugie pytanie. Wywalilbym te odme, ale czym zatkac dziure po niej w rurze z filtra powietrza? Robi straszny syf i szkoda nowych wezy by bylo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum