Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0TDi 00r] roverek nie ma mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0TDi 00r] roverek nie ma mocy
Autor Wiadomość
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



  Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:48   [R45 2.0TDi 00r] roverek nie ma mocy

Tuż przed turbiną jest zawór sterujący powietrzem do niej, do zaworu dochodzi wężyk z pod lub nadciśnieniem .Po wymontowaniu tego zaworu praktycznie nie można go ruszyć, czy on ma tak ciężko chodzić.Czytając wasze wskazówki, słuchając sugestii odpiąłem wtyczkę od przepływomierza i rzeczywiście samochód zdecydowanie lepiej przyspiesza.Zanim jednak kupię nowy przepływomierz chcę się upewnić że nie wydam niepotrzebnie pieniędzy.Jeśli możecie mi podpowiedzieć to bardzo uważnie poczytam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:57   

Na początek przeczytaj to:
http://forum.roverki.eu/v...ie+przep%B3ywki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:58   

Wielkie dzięki, jutro spróbuję go wyczyścić o efektach powiadomię.Czytałem też coś o zaślepieniu zaworu cyrkulacyjnego spalin,jeśli podołam(bo fachowcem to ja nie jestem) to może i to zrobię.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 11:39   

roberto, EGR? podobno warto, bo wtedy już się nie popsuje badziewie :D . Ale w twoim przypadku, jeśli masz wyraźną różnicę po odpięciu przepływki myślę że jest to zabieg niepotrzebny.
 
 
 
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 13:07   

Dzięki za sugestie "nielocie",wyczyściłem przepływomierz metodą benzyna-aceton, jestem po próbnej jeździe i wnioski są takie.W całym zakresie obrotów tj:1500-4000 samochód jest dynamiczniejszy,najwięcej radości jest pomiędzy 1900-3000n/min.Przed czyszczeniem samochód w miarę normalnie przyspieszał przy 2300-2900n/min.przy innych prędkościach obrotowych praktycznie nie jechał.Jestem teraz w pracy więc już nie pogrzebię dzisiaj,ale słucham Was dalej bardzo uważnie-dłubać w czymś jeszcze czy odpuścić.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 13:09   

roberto napisał/a:
najwięcej radości jest pomiędzy 1900-3000n/min
u mnie było tak samo :mrgreen:
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 13:20   

roberto polecam to o czym mowa w tym temacie : http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=40

...efekt jest super i warto wydać tą kasę na to :ok:
 
 
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 16:20   

Dzięki jugol ale ja tylko chcę normalnie się przemieszczać samochodem który ma 100koni i 240Nm.Bo do tej pory jakieś pół stada latało po łące.Teraz jest lepiej,ale jeździłem stu konnym ""civikiem" 90-cio konną corollą,podobnym golfem,wszystkie diesle i w tym zestawieniu roverek nie błyszczy,pomimo że ma dopiero 100 tys.km.przebiegu a wspomniane wyżej auta powyżej 200 tys.Zastanawiam się więc jak resztę stada do kupy pozbierać,może jednak piwo wypić a puszką EGR zalepić.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 04, 2010 16:56   

Jeżeli chodzi Ci o słaby dół to niestety tak już jest. Ale od góry powinien spokojnie dać radę Corolce 90 KM. Poza tym na przebieg nie patrz tylko na stan :)
Siedząc na fotelu pasażera, albo prowadząc nie swój samochód inaczej się czuje. Ja też myślałem, że Fusion 1.6 TDCi 90 KM też lepiej od mojego idzie.
Jeszcze na fabrycznych mapach odstawał sporo ode mnie, a teraz to nie ma porównania w ogóle. Polecam Ci chipa z czystym sumieniem. 130 KM zrobisz jak wszystko ok z silnikiem i będziesz zadowolony. A jeśli dalej będzie Ci mało to wtryskiwacze od SDi i masz 150 KM i wtedy będziesz musiał być zadowolony :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 20:57   

Krzysi3k dobrze prawi, autko autku nie równe i nie sugeruj się przebiegiem tylko stanem. Kochanicy na dniach stuknie 214 kkm i piknie idzie, o czym co poniektórzy koledzy z forum mieli niedawno okazję się przekonać :taa:
 
 
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



  Wysłany: Czw Sie 05, 2010 10:47   

Z tego co wiem to mój silnik jest w dobrej kondycji,po prostu myślałem że powinien lepiej jechać ale skoro iTD tak ma do 2000 obrotów,to wszystko jasne.Po wyczyszczeniu zaworu samochód jedzie tak jak powinien i jestem chepi,a jak przestanę być chepi to kupię to zaczarowane pudełko.Dzięki wszystkim za pomoc.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 05, 2010 11:08   

Angole twierdzą, że MAFAM tylko poprawia błędne odczyty przepływki i jeśli ona jest ok to MAFAM mało daje... Jugol i Remi sobie chwalą, więc może wcale nie tak mało daje :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

  Wysłany: Czw Sie 05, 2010 11:40   Re: [R45 2.0TDi 00r] roverek nie ma mocy

roberto napisał/a:
Tuż przed turbiną jest zawór sterujący powietrzem do niej, do zaworu dochodzi wężyk z pod lub nadciśnieniem .


Jak wygląda ten zawór ?
może u mnie by coś pomogło gdybym go wymontował i wyczyścił.. ?
 
 
 
roberto 



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 6
Skąd: puławy



Wysłany: Czw Sie 05, 2010 13:08   

Ten zawór jest pod zaworem EGR wychodzi z niego cięgło które jest połączone z turbiną a z drugiej strony jest wężyk którym płynie jakieś medium.Zawór jest nierozbieralny,nikt mi nic o nim nie napisał, więc nic więcej nie wiem.Nie sądzę jednak aby czyszczenie jego było zasadne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 2.0Tdi '00]
jak dostac sie do nagrzewnicy
baki-79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Paź 21, 2009 06:44
baki-79
Brak nowych postów [R400 2.0Tdi '00]
slabo sie nagrzewa
baki-79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Paź 19, 2009 11:29
magneto
Brak nowych postów [R45 2.0TDI]niby takie same
bob3r Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Kwi 05, 2010 07:21
azer
Brak nowych postów [R45 2.0TDI 00] ile oleju wchodzi do R45 2,0 idt?
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Mar 20, 2010 10:36
szoso
Brak nowych postów [45 2.0TDI] WYMIANA SILNIKA
bioly99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Cze 12, 2009 21:54
DANTE79R



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink