Dzisiaj poskładałem już 1.8 na osprzęcie z 1.4
Chciałem go odpalić i niestety lipa Bardzo ciężko kręci silnik i wywala mi płyn w zbiorniczek. Zobaczyłem że wał korbowy nie jest na znakach gdy chce ustawić rozrząd (jest przestawiony o jeden ząbek) oraz że pompa wody puszcza wodę od strony rozrządu. Czy to że rozrząd jest przestawiony i że pompa wody jest wadliwa silnik może nie palić? Paliwo na pewno dochodzi, iskra też jest. Dodam że mam kopułkowca, więc kopułke i palec na pewno mam dobrze założoną. Jeszcze tylko mogłem pomylić kolejnośc przewodów, ale z tego co wiem, to kolejnośc liczy się od rozrządu, czyli 1-szy to ten najdłuższy przewód i tak dalej
mogles sie walnac z podlaczeniami na kopulce tez to przerabialem,
do tego sprawdz masy do kompa i + do rozrusznika
przez przestawiony rozrzad ( jesli tylko 1 zabek ) nie powinienes miec klopotow
paliwo podaje? swiece w jakim stanie?
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 03, 2010 22:15
Od czego to jeden osiem?? Znajomy co robił już zabaweczkę taką c ja, mowi ze do poldka pasuje silnik z ZR160?? Czy to prawda?? Bo z Tym 1.8 T seria K to juz jest PG1 skrzynia wiec mam troche obawy o polaczenie z dzwonem skrzyni:-)
skrzynia pg1 byla wsadzana dlatego ze r65 na dluzsza mete nie robi
otwory montazowe sa takie same wie ctak naprawde to podepniesz i r65 i pg1 i poldoroverowska
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
nie wiem tylko czy poldroverowska skrzynia tego 1,8T przeżyje
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 04, 2010 16:38
To mnie zastanawia:-) ale skrzynki pold nie drogie:-) a 1.8T w 700kilowej budzie to lepsze niz 2.0 DOHC z fordowska niezniszczalna skrzynia. Mam taki silniczek bezproblemowo w anglii:)
A ja podepnę się pod istniejący temat, tak przy okazji swapa. Jakie elementy silników 1.4/1.6/1.8 są zamienne z vvc? Wiem że dół w 1.8 i w vvc są zamienne.
A. Czy wał w 1.4 i vvc to to samo?
B. Czy do vvc można założyć popychacze z 1.4 albo z 1.8?
C. Czy czujnik położenia wału jest taki sam w 1.4 i w vvc?
Pytam, bo mam zbędne 1.4, ale jesli chociaż ww. elementy są zamienne, to warto żebym ten silnik sobie zostawił w razie jakby co.
jest inny czunik położenia wału. zależy z czego masz 1.4. jeśli zamach jest ten sam to i czujnik powinien być ten sam. popychacze powinny pasować. wałki są inne
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 20:27
Ale on mówi o 1.8 VVC czyli ze zmiennymi fazami rozrządu (na trzech wałkach rozrządu) i tam popychacze chyba są jednak inne...A czujnik położenia wału to chyba podobny we wszystkich silnikach Kserii tylko koło zamachowe się zmieniało
ja chciałem tylko napisać, że 1.8 już śmiga. narazie na wtryskach z 1.4, co ciekawe, bo 1.8 które kupiłem miało takie same wtryski. Na półce już leży regulator ciśnienia paliwa i wtryski z calibry 2.0 8v. jeszcze zbieram na ecumastera III i dochodzimy do ładu z tym silnikiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum