krzysiek powiedz jeszcze czy ta lape mozna jakos sprawdzic w przy domowy sposob??
jesli tak to jaki wiec biore te 228 od valeo tylko KRZYSI3K mnie zbil z tropu z ta lapa
Chyba lepiej żebyś sprawdził łapę, a nie potem pluł sobie w brode, że wymieniłeś dobre sprzęgło.
Poszukaj na forum, gdzieś był opis, ale na pewno sam dasz radę.
I właśnie tak jak xtek mówi dzieliły się na SD i SDi w R200, ale dziwne, że ten Twój kolega dał Ci dwa do wyboru jak w R45 był tylko iDT.
A cholera, masz racje... Toż w R45 było hydrauliczne.
W takim razie raczej sprzęgło do wymiany. Możesz jeszcze sprawdzić stan płynu, ale nie sądzę, aby to właśnie to było powodem ślizgania się sprzęgła.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 08, 2010 20:31
A co do wymiany samego sprzegla, to chyba nie warto wywalac 1000zl na sprzeglo. Ja za 60zl mam zregenerowana tarcze (zupelnie nowe okladziny, wypiaskowana tarcza i nowe sprezyny). I ma wytrzymac min. 100000km, czyli 4 lata mojej jazdy.
borek88, na pewno w Twojej okolicy to gdzieś robią - poszukaj w necie.
Też myślę, że warto do regeneracji oddać. W swoim czasie nawet LUK sprzedawał regenerowane sprzęgła jako nówki sztuki.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 10:46
Nie wiem jak was, ale mnie by bylalo wywalenie 1000zl na sprzeglo, ktore bedzie takie samo jak regenerowane, a moze nawet gorsze. Jak sie znajdzie dobry zaklad to potrafi zrobic sprzeglo lepsze niz fabryczne za ulamek ceny. Wolalbym te kase przeznaczyc na paliwo.
Przecież niektóre zakłady na życzenie regenerują i modyfikują sprzęgła przystosowując je do większego momentu. I to wyjdzie porównywalna cena ze sprzęgłem Valeo
kupilem valeo na rabacie znajomego i wyszlo 574zl czyli calkiem dobrze;D
i jest kompletne
stare oddam sobie do regeneracji z czasem niech lezy i czeka jakby wieksza moc zaszkodzila mu w przyslosci
a teraz taki OT dotyczacy skrzyni bo mnie to strasznie zaciekawilo
szukalem ale nie moglem znalezc za wiele info doty. skrzyni 620ti
jak wyglada sprawa skrzyni w 45 iDT a w r620ti??
jakie sa roznice??
pasuja zamiennie??
jak wygladalby efekt zmiany skrzyni i automatycznie przelozen w praktyce wkladaja w idt skrzynie z ti??
czy w skrzyniach ti byla montowana szpera seryjnie?? jak to wyglada procentowo
ktos robil taki swap skrzyni??
czy ona jest wytrzymalasza od tej z IDT??
jestem po odbiorze auta
mechanik mowil ze lapa byla zapieczona i ona wykonczyla mi sprzeglo
chcialem zeby mi wyltumaczyl jaka lapa na czym to polega bo przeciez mam hydrauliczne sprzeglo z wysprzeglikiem itd to owijal ze go nic nie rozumialem
ale twiedzil ze przez to ze bylo zapieczone ciezko sprzeglo chodzilo i nigdy do konca nie odbijalo i przezto sie wyslizgalo
mowil ze musial palnikiem ta lape potraktowac bo nie szlo rekoma jej ruszyc
efekt jest taki ze sprzeglo lzej chodzi i duzo szybciej lapie ni i trzyma na kazdym biegu przy pedale w podlodze;D
zapytalem czy pasowalo ladnie to powiedzial ze podeszlo ale minimalnie cos sie roznilo ze tamta tarcz byla jakas potezniejsza czy cos,
najwazniejsze ze wszystko gra
jak mozecie to powiedzcie mi czy z tą lapa to cos mnie bajerowal czy co??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum