Wysłany: Wto Sie 10, 2010 12:15 rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
Witam.
Chciałbym w swoim Roverku zmienić silnik na 1.8 vvc. czy jest to wogule możliwe i od czego zacząć, co wymienić. Chciałbym sam to wszystko zrobić i byłbym wdzięczny gdybyście pomogli.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 12:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie, że jest, tylko czy warto
Mocowanie silnika - inne
Elektryka, chłodnica, zbiornik paliwa, wydech - inne.
Co jeszcze - niech się fachowcy wypowiedzą,
IMO - nie warta skórka za wyprawkę. Lepiej sprzedać SD i kupić VVT
Chodzi o to, że póki co to moja żona nim jeździ i chce go zatrzymac aż go ubije, a mi troch szkoda wziac go później zezłomowac. więc jeżeli nie 1.8vvc to może jakiś inny by pasował, moze Vi. w innych postach czytałem że pasuje 2.0 z 600. Głównie chce się sam nim podawic, i kto wie moze cos wyjdzie.
szkoda mi bedzie budy, jak widziałem jak moja zona jeździ to ten silnik dlugo nie wytrzyma, po prostu strach i zgroza. miala juz pare stluczek i bude sam robilem, wiec mi jest jej szkoda wywalac (tyle razem przeszlismy ).
danek_wgw, jak już chcesz swapować to na iDT albo jakiegoś młodego SDi.
Bo w SD mógłbyś też coś działać - dołożyć IC, wywalić kata, podkręcić turbo. Tylko masz pompe mechaniczną, ale ją też mógłbyś podkręcić. W SDi można tak spokojnie 140 KM zrobić, spokojnie! I tam już IC nie trzeba dokładać, bo jest, podobnie jak w iDT.
W iDT dokładasz wtryski od SDi do tego co napisałem i masz 150 KM, więc po co VVC?
Poza tym Vi to odmiana R200. W Vi siedział VVC 145 KM, a w ZRach VVC 160 KM.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:59
No to teraz to ja już troszkę rozumiem, tylko czemu nie bedzie Ci szkoda jej(żonie) dać tego pod tuningowanego rover-a tego nie zrozumiem, ale dobra... Ja bym przerobił silnik na SDi - najtaniej Cię wyjdzie, a możliwości kręcenia całkiem ciekawe . Patrz temat m. in. "Tuning za 7zł" czy jakoś tak. nawet niedawno ktoś sprzedawał zestaw do takiej przeróbki za 300zł - brakowało tylko jednego elementu - zdaje się węża IC, ale mogę się mylić. Poza tym SD i SDi to trwalsze silniki były .
nie 1.8VVC, za dużo rzeźby, kup 2.0Turbo z 620Ti/820Ti czy 220 Coupe Turbo. Mocowania masz takie same, skrzynia też, bo to PG1, z tą różnicą, że wesrje Turbo maja szpere więc spokojnie jest to do zrobienia, a startujesz z pułapu 200KM. Jeśli nie chcesz turbo, to wkładaj 2.5KV6, też ma skrzynie PG1 a mocowania górne jak diesel pozdro
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
danek_wgw, jak już chcesz swapować to na iDT albo jakiegoś młodego SDi.
Bo w SD mógłbyś też coś działać - dołożyć IC, wywalić kata, podkręcić turbo. Tylko masz pompe mechaniczną, ale ją też mógłbyś podkręcić. W SDi można tak spokojnie 140 KM zrobić, spokojnie! I tam już IC nie trzeba dokładać, bo jest, podobnie jak w iDT.
W iDT dokładasz wtryski od SDi do tego co napisałem i masz 150 KM, więc po co VVC?
Poza tym Vi to odmiana R200. W Vi siedział VVC 145 KM, a w ZRach VVC 160 KM.
taka różnica że ten diesel nadal nie jedzie a VI tak ile po modach będzie miał tyle co Leon 1,9 TDI R 150km 8,9 sek gdzie VI ma 7,5 sek... chociaż i tak wszelka polemika nie ma sensu bo i tak jak zwykle nic z tego nie będzie
Od VI bo podałeś czasy Leona i VI, przy masie o 200KG mniejsze mógłby porobić roverka... śmiem twierdzić, że przy tej samej mocy klekot w R był by w stanie rywalizować z VI no ale niech mi ktoś pokaże wykres roverowskiego klekota z magiczną liczbą 150KM bo na razie żadnych konkretów nie ma... Po za tym swap w tym aucie to dla mnie poroniony pomysł co byś nie wybrał to za kasę auta+swap zawsze kupi się coś co na starcie będzie dysponowało przynajmniej takimi samymi osiągami, a dodatkowo będzie miało jakiś potencjał...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
No właśnie ale sam zacząłeś z tym porównaniem. śmiem twierdzić, że przy tej samej mocy klekot był by w stanie rywalizować z VI no ale niech mi ktoś pokaże wykres roverowskiego klekota z magiczną liczbą 150KM bo na razie tylko żadnych konkretów nie ma... Po za tym swap w tym aucie to dla mnie poroniony pomysł co byś nie wybrał to za kasę auta+swap zawsze kupi się coś co na starcie będzie dysponowało przynajmniej takimi samymi osiągami, a dodatkowo będzie miało jakiś potencjał...
szczerze mówiąc jedyny diesel który zrobił na mnie wrażenie to BMW 335d ale to zupełnie inna bajka... może i by mógł podjąć rywalizacje ale i tak wiadomo jak by się skończyła ale tak jak mówisz święte słowa gdzie ta moc ?
Ja chętnie bym się zmierzył z ZRem 160 jak wymienie wtryski.
Pływak, ja w najbliższych dniach, albo w następnym tygodniu wstawie wykres, jak nie będzie poważnych komplikacji z wtryskami. Nie wiem ile dokładnie mi KM wypluje, ale to nie istotne. Na wtryskach od SDi postaram się jeszcze maksymalnie spłaszczyć wykres.
PS. Angole po 170-180 KM wyciskają z L-serii...
Nie wiem ile dokładnie mi KM wypluje, ale to nie istotne. Na wtryskach od SDi postaram się jeszcze maksymalnie spłaszczyć wykres.
PS. Angole po 170-180 KM wyciskają z L-serii...
zatem czekamy chociaż te 180km... papier wszystko przyjmie...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 09:09
Krzysi3k, powodzenia , mam nadziję że zrobicie z tej ustawki jakiś filmik . Generalnie masz szansę ale myślę że musiałbyś dojść do tej granicy co Angole żeby ZR-kę wziąść. No ale czas pokaże . Ja czekam z niecierpliwością .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum