Wysłany: Sob Sie 14, 2010 22:28 [R200 1.4 98r]Problem z immobiliser, nie chce odpalić
Witam
Wczoraj rano majstrowałem przy roverku, gdzieś chyba zrobiłem zwarcie i mam bardzo poważny problem, gdy przekręcam kluczyk po deaktywacji alarmu nic się nie dzieje tylko słychać dwa pyknięcia przekaźników - jedno spod maski drugi w miejscu gdzie schowek pasażera.
Wydaje mi się że to immo ponieważ czy alarm uzbroję czy nie to i tak pyka i niema tego piszczenia charakterystycznego gdy immo jest aktywny. Próbowałem też trochę rozpędzić i tak odpalić z dwójki ale bez efektu. Mało tego znajomy uruchomił pompę paliwa i rozrusznik z tych przekaźników kolo bezpieczników, chodź rozrusznik kręcił a pompa działa to nie ma iskry ...
Nie mam pojęcia co to może być, trochę grzebałem przy impulsatorze w skrzyni ale nie wydaje mi się żebym coś uszkodził. Dodam że wszystkie bezpieczniki są ok sprawdzałem miernikiem.
Gdy odłączę aku w celu zresetowania alarmu i podłączeniu spowrotem samochód nie trąbi, ale procedura kodowania pilota działa jak najbardziej.
Odłączyłem aku na noc może coś pomoże, ale niestety nie pomogło
Czy gdy zakupie nowy komputer problem zniknie ? Koszt to ok 100 zł
Czytałem dużo tematów z szukajki ale już głowa opada czuje się bezsilny, prosił bym o pomoc, może jakieś obejście immo ?
Pozdrawiam
[r200 98r 1.4 centralny z pilota ]
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 22:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bezpieczniki sprawdzone??
Gdzie majstrowałeś??
sam komp nie wystarczy jeszcze musisz mieć centalke alarmu i piloty do tej centalki....
Tak wszystkie bezpieczniki dwa razy miernikiem sprawdziłem Majstrowałem przy impulsatorze od licznika. Na początku myślałem że zresetował się alarm później bezpiecznik a teraz nie mam pojęcia.
Chciał bym ten problem naprawić, jeszcze sprawdzę jedną cewkę gdzieś w tych okolicach co impulsator, może się odpięła ? ale wątpię ponieważ kontrolki zapalają się gaśnie srs i abs olej i ładowanie świeci się więc prawie ok gdyby tylko że dalej stop, pykanie i na tym koniec. Mogę 100 razy próbować ale bez rezultatów
może gdzieś walnąłeś czujnik położenia wału, i go uszkodziłeś... jest w sumie blisko impulsatora
Teraz nasuwa się pytanie czy ten czujnik mógł spowodować taki błąd uniemożliwiając rozruch silnika ? Jutro sprawdzę jeszcze raz wszystkie czujniki w obrębie drogi do impulsatora. Jestem załamany prawdziwy piątek 13tego
ten czujnik służy do sterowania cewką zapłonową, więc jak nie działa, to nie ma iskry- nie odpalisz
Ale czy ona może być powodem tego że gdy przekręcę na zapłon zupełnie nic się nie dzieje ? Próbowałem auto odpalić tymi przekaźnikami co są pod maską ( rozrusznik kręci, pompa działa a iskry nie ma ). Sytuacja po przekręceniu kluczyka jest o wiele gorsza ponieważ 0 reakcji. Jutro sprawdzę tą cewkę oby to było to pozostały mi modły do Boga.
Dziwne, bo skoro rozrusznik kreci, to immo się rozbroiło ... gdyby był immobilizer zablokowany, to rozrusznik by nie kręcił. Sprawdziłbym ten czujnik wału jak radzi kol. sTERYD oraz cewkę i pozostałe elementy układu zapłonowego
Dziwne, bo skoro rozrusznik kreci, to immo się rozbroiło ... gdyby był immobilizer zablokowany, to rozrusznik by nie kręcił. Sprawdziłbym ten czujnik wału jak radzi kol. sTERYD oraz cewkę i pozostałe elementy układu zapłonowego
No tak ale rozrusznik rusza jak go włączę ręcznie przekaźnikiem ( czarna obudowa a w niej 4 elektromagnesy koło komputera. A z kabiny gdy chcę uruchomić cisza, wrzucę filmik na yt aby bliżej przedstawić problem.
Had exactly the same problem with my L-reg 414 last week. The AA sorted it out by:
1. Open drivers door, open bonnet, wind down drivers window, close drivers door.
2. When the alarm stops, lift the bonnet and disconnect the negative lead from the battery.
3. Connect a power pack to the positive terminal and the engine block.
4. reach in the drivers window, switch on the ignition and leave for 3 minutes.
5. Switch off the ignition, disconnect power pack, re-connect battery.
---
Chyba nie będzie tak łatwo odp jaką dostałem na temat rozwiązania i odłączenia immo: należ wykonać niewielką modyfikacje w instalacji i zmienić mapę sterownika. Koszt 200 zł
zmienić mapę sterownika koszt imprezy 200 złotych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum