Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:58 [R618] Jaka instalacja LPG?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Witam wszystkich.
Po roku przyjemnej jazdy Roverkiem 618 Si w benzynie postanowiłam założyć instalację LPG (tak w ramach oszczędności). Teraz pytanie jaką?
Auto jest z 1996roku, 1.8 w benzynie. Teraz bardzo ładnie jeździ i nie ma z nim żadnych problemów, dlatego też chciałabym wiedzieć jaką instalację założyć aby dalej jeździć bez problemów
Tak mniej więcej się pytając wiem tyle:
Lovato- 2100 zł
BRC- 2300 zł
KME Bingo- 1900 zł
Ogólnie skłaniam się ku tej instalacji BRC... ale na co zwracać uwagę zakładając instalację? Jakie instalacje najlepiej działają z tymi silnikami.
Będę wdzięczna za wszystkie sugestie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 10:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
A po przejrzeniu innych wątków o zakładaniu LPG z ostatnich powiedzmy 3 miesięcy jakie wnioski Ci się nasuwają?
Po przejrzeniu wątków to mam mętlik...
Interesowała mnie instalację STAG 300, której żaden zakład w mojej okolicy mi nie zaproponował... Uprzeć się rzeczywiście na Stag'a i szukać zakładu dalej?
Z tym szukaniem to i tak sporo zabawy jest bo panowie to tylko w innych markach gaz zakładali i Rover chyba budzi w nich lęk
Perez napisał/a:
Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.
Do Warszawy niestety za daleko na takie "przyjemności" Muszę znaleźć coś w bliższej odległości.
"Przed montażem warto zażyczyć sobie montażu wtryskiwaczy PlaniJet lub MagicJet oraz reduktora firmy Europegas EG."
W marcu tego roku f1x napisał:
f1x napisał/a:
Gdybym teraz miał zakładać, to na pewno założyłbym STAG'a jako komputer gazowy. Niewątpliwe zalety, to wolnodostępny program, ładna obsługa, dużo informacji, więc wszystko możesz zrobić we własnym zakresie - nie tak jak w Landi Rendo. Nie musisz się tłuc do gazownika z byle ustawieniami. STAG'a zakładałbym na podzespołach, które montuje Landi Renzo (Wtryski MED, Reduktor IG1 lub LI02, itd.), bo chyba głównie dlatego ta marka ma taką renomę.
Jak to jest z tymi wtryskiwaczami i reduktorami? Szukać, czytać i znaleźć ten jeden konkretny i panu zakładającemu gaz powiedzieć dokładnie co i jak chcę, żeby działało?
Przepraszam jeśli komuś moje pytania wydają się dziwne, ale po prostu teraz sama muszę się "wgryźć" w to wszystko co kiedyś było dla mnie nieistotne.
Musisz wiedziec czego chcesz i pokazac to gazownikowi, szczegolnie, ze jestes kobieta, bo znajac zycie stwierdzi, ze sie nie znasz i wsadzi Ci byle co.
Moja propozycja to przestudiowanie LPG forum.
Silnik 1.8 w 600 to silnik Hondy i nie ma tu zadnej filozofii w zakladaniu LPG.
Jezeli jakis Pan zobaczy silnik i cos zajeknie to najlepiej od razu zmieniac zaklad.
Silniki te bardzo dobrze znosza LPG i nie ma z nim zadnych problemow pod warunkiem prawidlowego montarzu.
Staga osobiscie polecam, bo faktycznie jest popularny i ogolnie dostepny, BRC stwarza pozniej problemy z obsluga, bo mozna je serwisowac tylko w zakladach z autoryzacja "czarkamu", a tych za wiele nie ma.
Dobrze by bylo gdybys pojechala zakladac i dogadywac sie z jakims kolega, moze ktos z forum by Ci pomogl?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Szkoda, ze tak daleko masz do Warszawy, bo polecilbym Ci zaklad montujacy BRC.
Perez, który i za ile?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Widzę, że nawet zostałem zacytowany . Oczywiście podtrzymuje swoje zdanie.
STAG na pewno nie ustępuje możliwościami i jakością innym komputerom gazowym, a na plus przemawia to, że możesz sobię ściągnąć program do obsługi, zmontować lub kupić gotowy interfejs i pogrzebać samemu, jeśli choć troszkę się na tym znasz i interesujesz. Na pewno fajniejsza w STAGu jest mapa wtrysków - wszystko w postaci czytelnych wykresów.
Najważniejsze właściwie są wtryski. W Twoim R600 jest już pewnie pełna sekwencja wtrysku - u mnie niestety nie i dlatego potrzebowałem szybkich wtryskiwaczy. Polecam te podzespoły gazowe, które montuje Landi Renzo - są na prawde mega wytrzymałe i stabilne. Odpukać jeżdzę na gazie jakieś 50tys km i z samymi podzespołami nie miałem problemu, tylko z samą regulacją.
No i na koniec najważniejsze - musisz znaleźć na prawdę dobrego gazownika. Warto się nad tym wyborem chwilę zastanowić.
Ja u nich montowałem swoją instalację. O ile zamontować potrafią, to ustawiać już im się nie chcę... Moje auto wyjechało z warsztatu tylko po autokalibracji.
_________________ Czerwone jest szybsze .
biniooo [Usunięty]
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 21:32
Ja od 16 września mam w 214Si sekwencje BRC Sequent24 MY.
Założyłem w RYBKA-GAZ - Września, ul. Wrocławska 42 - www.rybkagaz.pl
W ofercie sekwencji mają do wyboru:
-polską instalację Solaris za 2000zł,
-włoską instalacje BRC light (części różnych producentów) za 2300zł
-włoską instalacje BRC Sequent24 MY (złożona tylko z elementów BRC) za 2500zł
Wlewka przy korku paliwa kosztuje dodatkowo 80zł.
Jak na razie jestem zadowolony, troszkę się krztusi jak przy niskich obrotach dam mu w dechę i zaraz po odebraniu samochodu jeszcze musieli mi pokręcić pokrętłem na parowniku bo przełączał się sam na benzynę. Ale teraz jest w porządku, a ksztuszenia nie wywołuje bo jeżdżę na wyższych obrotach
tutaj do obejrzenia instalacja w moim R200 http://estudent.put.pozna...i/214SiLPG.html
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum