Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Koledzy problem polega na tym że pośrodku silnika między nim kabina zaczyna skądś kapać ropa.Może ktoś z Was miał podobny problem, bo nijak nie widać skąd ucieka paliwo i co jest tego przyczyną.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 22:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 09:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 11:35
Kiedyś opisywałem na Forum mój przypadek.W czasie jazdy odkręcił mi się właśnie ten korek.Straciłem kilka litrów paliwa,mimo że silnik pracował normalnie.Wysunąłem filtr i w miejsce plastikowego korka wkręciłem na teflon zwykłą śrubę M10 i do tej pory jest spokój. Myślę,że masz właśnie ten problem,mimo,że są też filtry bez spustu- taki miałem poprzednio.
Problem rozwiązany pompa paliwa miała maleńką dziurkę w dolnej części i pod ciśnieniem sporo paliwa tamtędy uciekało.Wygląda to tak jakby się o jakiś metal ocierała i w końcu zrobiła się dziurka.Założyłem opaskę z miękka gumą zacisnąłem i jest ok nic już nie cieknie.
Jeszcze pytanko filtr paliwa to ten ze strzałką na czarnej plastikowej obudowie patrząc od góry?Wielkie dzięki za pomoc
Jeśli ktoś miałby jeszcze kiedyś podobny problem i miałby problem ze zlokalizowaniem wycieku, to u mnie ciekło na zaworku zwrotnym, znajdującym się pod filtrem paliwa, akumulatorem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum