Wysłany: Wto Sie 24, 2010 18:18 [R220 SD] i kilka pytań
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Roverka 220 SD i mam kilka pytań:
1. Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie podłączyć drugi koniec wężyka? Chodzi mi o "gruszkę" (tzn. jakiś zawór podciśnieniowy), który znajduje się przy turbinie. Nie ma tam żadnego wężyka, a raczej być powinien.
2. Czy ktoś z Was spotkał się z takim jeszcze zjawiskiem.... włączam wycieraczki na bieg pierwszy, czyli okresowy, a wycieraczki nie robią tak jakby pełnego obrotu, tylko zatrzymują sie w połowie....
3. Z niedziałającym na każdym biegu wentylatorem już się coś dowiedziałem czytając faq. Niestety już wcześniej jakiś elektryk dobrał się do niego i w miejscu gdzie powinny być rezystory - nie ma nic oprócz skrętki kabli, żeby w ogóle wentylator chodził. Może ktoś miałby do sprzedania taką puszkę z rezystorami do mojego modelu.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
andy1251
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. nie wiem o co dokładnie chodzi foto by sie przydało, ale jeżeli chodzi o Wastegate to jeden wężyk z niego idzie w dol do turbiny, bo inaczej nie będzie pełnego lądowania po cale ciśnienie tobie ucieka
2. zepsuty masz silniczek od wycieraczkę zobacz na stronę klubowa jest ten opisane jak to naprawić
3. Ja jeszcze mam wentylator cal dobry od 220 SD jak chcesz to wal śmiało na PW to tobie wyśle. Ale wystarczyło by trochę pomierzyć i wlutować gdzie masz kable nowe rezystory. Schematy masz na płycie RAVE ze strony klubowej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
2 punkt nieaktualny - znalazłem coś na ten temat korzystając z wyszukiwarki
3 punkt raczej też nieaktualny - można takie rzeczy kupić na Allegro.
Interesuje mnie już właściwie tylko punkt 1. Może ktoś mógłby mi podrzucić taką informację - z czym mam połączyć wcześniej wymienioną gruszkę? Dla ułatwienia zdjęcie
andy1251, Ahhh no teraz wszytko jasne to jest EGR Zbedna rzecz można ja cala wykręcić i zaślepić to miejsce, wiec nie podłączaj wężyka podciśnienia. Nie będzie tobie syfiło dolotu
Jak będziesz chciał kiedyś może dołożyć Intercooler żeby miec troszkę więcej mocy to napisz do mnie tez PW Mam cały pakiet przeróbki SD na SDI
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum