Tu masz linka do zdjęć fabrycznej kostki. 5 odgiętych kabli na boki to te od klimy, które trzeba było podmienić albo dodać, bo szły inaczej niż w wersji bez klimy
http://dl.dropbox.com/u/228163/kostka.zip
_________________ ... muszę czuć ten piach
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 25, 2010 08:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Sie 25, 2010 13:44
Wychodzi na to, że mam dobrze podpięte kabelki pod kompa. Z 6 pinu wyciągam żółty kabelek a w jego miejsce wkładam kabelek szaro-niebieski.
Czyli tutaj wsio OK. Szukam dalej.
[ Dodano: Sro Sie 25, 2010 14:44 ]
Jak sprawdzić czy do wtyczki od wentylatora chłodnicy wody dochodzi prąd?
Na podpiętym czujniku temperatury pokazuje 0, na odpiętym samochód ciężko odpala i po chwili gaśnie, a wiatrak na skraplaczu się włącza.
Czy to ciężkie odpalanie świadczy o walniętym czujniku?
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Wychodzi na to, że mam dobrze podpięte kabelki pod kompa. Z 6 pinu wyciągam żółty kabelek a w jego miejsce wkładam kabelek szaro-niebieski.
Czyli tutaj wsio OK. Szukam dalej.
Bo to jest jak się nie mylę pin od wentylatora, więc masz ok.
A sprawdzić możesz podłączając miernik do wtyczki wentylatora po włączeniu klimatyzacji, skoro działał jak klimy nie było to raczej sam się nie zepsuł ot tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum