Tarcza 262 i na dodatek nie wentylowana bywa w słabszych wersjach i dieslach. Były też wentylowane.
Tarcza 282 występuje tylko w ZR160 i ZS180. http://www.tomateam.pl/sk...amulcowy&c=1456
Ja dodam tylko, żebyś poszukal na ebay.co.uk . Ja cały zestaw tarcz i klocków (przó 325mm, tyl 276mm) sprowadziłem do PL za 900zł (koszt Polskiego kuriera to ok 100zł- ta firma wiozła mi paczkę http://catrinatrans.co.uk/ )
pierwszy zestaw tacze+klocki NO NAME = 97 funtow + przesylka
ja mówię o tarczy 325mm bodajże
CTR też ma 300 z przodu tylko zacisk jednotłoczkowy z tego co kojarzę
wiadomo chce się mieć lepszy większy hebel to i koło musi być niezłe
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ja mówię o tarczy 325mm bodajże
CTR też ma 300 z przodu tylko zacisk jednotłoczkowy z tego co kojarzę
wiadomo chce się mieć lepszy większy hebel to i koło musi być niezłe
tylko ze jak ładujesz zacisk od Legeneda gdzie w przypadku tarczy 280mm klocek zapełnia idealne tarcze to w przypadku tarczy 325mm zyskasz jedynie lepsze odprowadzanie ciepła i efekt wizualny a hamowanie praktycznie się nie zmieni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum