Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Pią Sie 27, 2010 21:13
A co się z tym stalo ze chcecie wymieniac? Jesli ten lacznik elatyczny to pomierzcie go i jedzcie do motoryzacyjnego kupicie za okolo 50 zl i do jakiegos spawacza wytnie stary wspawa nowy i po bolu...sam tak robilem... A nawet jak przegnila rura co chyba w tym miejscu sie nie zdarza lub pekla to jestem zwolennikiem spawania do oporu...Wlasny kanal i mig-mag to kombinuje sie...Pozdro!
Ten łącznik elastyczny jest oki, chwile przed tym łączeniem gdzie z 2 rurek przechodzi w jedna się sypie. Jak wspawali mi rurkę zamiast katalizatora to chciałem żeby tam trochę tez poprawili ale powiedzieli ze to już tak sparciałe ze nie ma jak a auto jest głośne teraz jak traktor
Ten łącznik elastyczny jest oki, chwile przed tym łączeniem gdzie z 2 rurek przechodzi w jedna się sypie. Jak wspawali mi rurkę zamiast katalizatora to chciałem żeby tam trochę tez poprawili ale powiedzieli ze to już tak sparciałe ze nie ma jak a auto jest głośne teraz jak traktor
Mam dokładnie taką samą sytułacje Też wywalałem kata i mi mowili że tamto badziewie też musze wywalić i już mnie to coraz bardziej wku....
_________________ Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem
porównywałem sobie na stronie polmostrow.pl i widzę że nie będzie pasować, bo 200 ma krótszy łącznik elastyczny, natomiast jeśli chodzi o samą jakość rury to jest w porządku, bo sam mam z polmostrowa i nie mogę narzekać. Przyszła razem z uszczelkami i wieszakami za 178 zeta z przesyłką. Rura do 200 ale z silnikiem 1.6 to 22.192, a do 400 z 1.6 22.66
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum