Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Sie 13, 2010 19:19   

Ciufcia, ale mowa jest ZR 160 vs ZR iDT po modach :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 13, 2010 19:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 13, 2010 19:31   

Ciufcia napisał/a:
bociannielot napisał/a:
Ciufcia, Ja wiem czy tam na korzyść 1.8T napisali?
a czy ja napisałem, że 1.8T jest lepsze? po prostu nie zgodziłem się z tym co ty napisałeś czyli
bociannielot napisał/a:
z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy)

jak widać w powyższym linku te same auta o tej samej mocy i w dieslu i w benzynie mają takie same osiągi :ok:

Jak tam widzę turbodołądowany diesel i benzyna, a nie turbodołądowany diesel i turbodoładowana benzyna :]
Cytat:
no chyba nie chcesz porównywać turbo diesla do wolnossącej benzyny? to może porównajmy odwrotnie: wolnossący diesel do turbo benzyny :D o tej samej mocy oczywiście

Powiedz mi proszę Ciufcia o czym od pczątku prowadzimy dyskusje? Bo mi się zdaje, ze o 2.0SDi vs 1.8VVC :mur:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sie 13, 2010 19:43   

dobra, odpadam, nie chce mi sie ;)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
scanikwwo 




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Sie 28, 2010 17:23   

Na moje to iDT nie ma najmniejszych szans. Benzyna kręci się wyżej i ma sensowniejsze przełożenia do ostrego przyspieszania. Przecież 1 i 2 w dieslu są po to, żeby przyczepę z miejsca ruszyć ;) Dopiero na trójce można coś sensownie przyspieszyć. Taka benzyna ciągnie do prawie setki jeszcze na dwójce. Także odpada wachlowanie biegami. Do 150 km/h diesel na pewno może się schować. Poza tym dynamicznie ruszyć takim dieselem po modach, też nie jest tak łatwo bez zerwania przyczepności. Benzynką można strzelić ze sprzęgła przy dobrej oponie przy ok. 3500 i rusza jak opętany. Diesel albo zmuli, albo zerwie. Niestety - taka prawda.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 28, 2010 18:03   

scanikwwo napisał/a:
NaDo 150 km/h diesel na pewno może się schować.


haha dobre
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
scanikwwo 




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Sie 28, 2010 20:12   

Raptile napisał/a:
scanikwwo napisał/a:
NaDo 150 km/h diesel na pewno może się schować.


haha dobre


Haha, masa argumentów jednak przekonała mnie do Twojego zdania.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 28, 2010 20:16   

scanikwwo, dobrze gadasz, że dieslem trzeba machać, bo dwa pierwsze biegi są krótkie okropnie. Ale z tym zerwaniem przyczepności wprawiony kierowca który zna swój samochód sobie poradzi :)
Myślę, że mógłby być to dość wyrównany pojedynek z delikatnym wskazaniem na ZRa 160 w przypadku gdyby diesel miał 150 KM :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
scanikwwo 




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Nie Sie 29, 2010 03:41   

Krzysi3k napisał/a:
scanikwwo, dobrze gadasz, że dieslem trzeba machać, bo dwa pierwsze biegi są krótkie okropnie. Ale z tym zerwaniem przyczepności wprawiony kierowca który zna swój samochód sobie poradzi :)
Myślę, że mógłby być to dość wyrównany pojedynek z delikatnym wskazaniem na ZRa 160 w przypadku gdyby diesel miał 150 KM :)


Si. Niemniej jednak twierdzę, że wyższość nie typu zasilania a raczej przełożeń odgrywą kluczową rolę. W życiu nie śmiałbym stwierdzić, że diesel jest gorszy. Po prostu ma przełożenia dobrane bardziej w "roboczym" stylu, gdzie benzyna nastawiona jest na performęs ;) Nie będziemy się poraz enty kłócić o benzyna vs diesel. Za każdym razem przytacza się turbodiesele vs benzyna NA. Potem jest benzyna NA VS TDiesel po ostrych modach (vide temat) kończąc na tym, że AUDI wygrywa LeMans w TDI nie wspominając o ich faworyzowaniu ze strony technicznej. Ludzie, dajcie w końcu sobie wbić do głowy - benzyna NA z dieselem NA = nokaut. Benzyna Turbo z Dieselem Turbo = nokaut. Nawet jeśli skrzynie będą identyczne, to benzyna robi robotę dwa razy "wyżej" (7000rpm) niż diesel. Stąd przewaga. Nie mówimy oczywiście o spalaniu ;)

Pozdrawiam,
scanikwwo
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 29, 2010 08:38   

Moje "3 grosze" sprawdzone organoleptycznie pare lat temu - bo tak "gaworzycie" na sucho Panowie:

http://www.simon.cstnet.pl/filmy/wyscigi.wmv

kilka ciekawych przejazdow seria VVC vs miedzy innymi TDI i VTI.

od 3:30 pojedynek z TDI 240 koni i 420 NM ;)

Reasumujac - TAK diesel pokona vvc - tylko zrobcie w Roverze taka moc i taki niut ;)

Pozdros!
 
 
scanikwwo 




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Nie Sie 29, 2010 11:23   

Bumelant napisał/a:


Reasumujac - TAK diesel pokona vvc - tylko zrobcie w Roverze taka moc i taki niut ;)

Pozdros!


Dziękujemy, do widzenia tematowi powiedzieć pora. Poza tym offtop jak cholera, no ale spór uważam za rozstrzygnięty. Najważniejsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 16:19
Remigiusz
Brak nowych postów problem z silnikiem i glowica
bartek_mg Tuning mechaniczny 8 Nie Lut 06, 2011 09:15
Gość
Brak nowych postów Sterowanie silnikiem K16 za pomocą SMT6 i problem...
Qrekk Tuning mechaniczny 17 Nie Lip 25, 2010 23:52
Foczes
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink