Wysłany: Wto Sie 31, 2010 14:53 [R214 Si 97r.] Uszczelniacze zaworów;instrukcja jak wymienić
Witam. Jako że, powziąłem myśl o samodzielnej naprawie HGF w moim roverku postanowiłem zamówić niezbędne części w tomateam i między innymi uszczelniacze. W poszukiwaniu instrukcji wymiany uszczelniaczy zaworowych wpadłem na to:http://www.youtube.com/watch?v=_G6RlW2HQtg&feature=related niestety film jest stworzony, że nie wszystko wiadomo i mam kilka wątpliwości. Dodam, że to będzie moja pierwsza próba naprawy HGF. Prosiłbym o opisanie krok po kroku jak dobrać się do uszczelniacza i jak zrobić to domowym sposobem bo to narzędzie do wyciągania zaworków nie jest dla mnie osiągalne co więcej nawet nie wiem jak się to nazywa. Może ta prośba jest trochę dziwna ale niestety każdy z nas się kiedyś musiał nauczyć a ja się dopiero uczę więc proszę o wyrozumiałość.
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Sie 31, 2010 21:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 14:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety nie zaglądał. Korzystał tylko z szukajki. Serdeczne dzięki. Po tym artykule zrozumiałem nawet powyższy film hehe. Ciężko jest się wszystkiego domyśleć jak nie ma się głowicy rozebranej przed sobą. Jeśli mogę jeszcze zapytać: w jakim celu ten gość na tym filmie punktuje powierzchnię głowicy?? Widać to w czasie 1:35.
zrób sobie eksperyment z punktakiem i zobacz jak wygląda powierzchnia po zapunktowaniu.
owszem w tym miejscu gdzie zapunktujesz jest zagłębienie, ale wszędzie dookoła robi się wyżej,ten materiał nie znika, tylko jest wypychany na boki. Tą samą technikę stosuje się do wpasowywania lekko luźnych wałków
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Jasne - tak tego nie przemyślałem. No cóż człowiek uczy się całe życie. Jak myślicie czy będę musiał pójść w ślady tego gościa przy 180 kkm przebiegu?? W jakiej dokładnie sytuacji można darować sobie akcję z punktakiem (kiedy powierzchnia jest idealnie gładka czy leciutkie wżery też mogą zostać?? czy może najlepiej jest przeprowadzić punktowanie profilaktycznie?? ) Wiem, że jak rozbiorę to będzie wiadomo coś więcej ale chciałbym zasięgnąć jak najwięcej teorii przed rozbiórką a ta już utro (właściwie już dziś )
Jeśli już, to to, co ten gościu robił na filmiku, wypadałoby zrobić na pionowej wytaczarce.
Zapewne chodziło mu o stworzenie pierścieni wokół komór spalania, by pierścienie stalowe, zaprasowane w uszczelce podgłowicowej wokół otworów na cylindry ładnie się w te wgłębiania wkomponowały i nie było przedmuchów.
Pomysł dobry, ale wykonanie fatalne.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Jeśli już, to to, co ten gościu robił na filmiku, wypadałoby zrobić na pionowej wytaczarce.
Zapewne chodziło mu o stworzenie pierścieni wokół komór spalania, by pierścienie stalowe, zaprasowane w uszczelce podgłowicowej wokół otworów na cylindry ładnie się w te wgłębiania wkomponowały i nie było przedmuchów.
Pomysł dobry, ale wykonanie fatalne
Mi wogóle się ten pomysł nie podoba. Niestety nie mam dostępu do takiej wytaczarki. Więc mam nic nie robić w tym kierunku czy szukać wytaczarki?? Proszę o podpowiedź
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum