Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 19:49 [R618] Wymiana tłumika końcowego. Oryginał czy zamiennik?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Witam. Ostatnio zobaczyłem (słychać też było) że sypie mi się już końcowy tłumik. Nie warto już go spawać także myślę o wymianie i stąd pytanie do Was koledzy. Oryginał czy zamiennik? Nowy czy używany? Nowy i oryginalny to zapewne ogromny koszt, także odpada Używki szukać? Też nie wiadomo w jakim stanie kupię. Jestem ciekaw jak się spisze jakaś inna uniwersalna puszka... Co Wy o tym sądzicie? Jakie najlepsze rozwiązanie?
[ Dodano: Sob Wrz 04, 2010 20:49 ]
Jeszcze jedno dodatkowe pytanko. Czy jest różnica między tłumikiem od R618 a R620 czy też R623?
_________________ Roverek sprzedany
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 23, 2011 21:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pamiętaj że używka też nie wiadomo ile pociągnie,lepiej byłoby szukać nowego. W sumie zamiennik chyba najlepszy by był, ale ja mam złe doświadczenia z tłumikami z polmostrowa, bo jakiś jełop krzywo przyspawał ucho i mi puszka krzywo wisi oryginał, jeśli w ogóle dostaniesz, będzie zapewne bardzo drogi, także weź zamiennik, ale nowy
karasbp, jest roznica.
618 i 620i maja taki sam tlumik koncowy ( z jedna rurka)
620si, 623 maja z dwoma rurkami.
Mozna zalozyc z dwoma rurkami bez zadnych klopotow, zyskasz nieco na dzwieku i moze z pol KM
Napewno zyskasz na wygladzie. Mysle, ze jak pojedziesz do tlumikarza to cos Ci dobierze.
Ja w swoim 620i zmienilem na dwururkowy i jest ok.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Na to wyglada, bo mi bez problemu zamontowali dwururke.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum