mirwin, Pompa albo zapchany filtr i mało paliwa się dostaje Ktos już miał taki problem i padła mechaniczna pompa
szkoda zachodu jechać na kompa bo nie wiele wykaże tobie
Ale jak jest chłodno to nie ma takiego problemu.
[ Dodano: Sro Lip 28, 2010 13:38 ]
Ok. Chyba sie wyjaśniło.
Otóz kabelek do pierwszego wtryskiwacza (to jest chyba jakis czujnik) był w kilku miejscach jakby przytopiony. Założyłem peszel na niego i juz się nie pokazuje kontrolka silnika.
Mam jeszcze pytanie, czy jak mam odłączona ta rureczke od zaworu EGR, to bedzie zapalał sie "Check engine" czy nie? Oraz czy mozna tak jeździć?
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 28, 2010 12:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Powracam do tematu.
Nadal mam problem z check engine. Objaw taki, że jak odpalę auto to po 10 do 30 sekundach zapala sie "check engine" i wydaje mi sie , że wtedy trochę głośniej chodzi silnik.
Wyczytałem, żeby sprawdzić czujnik położenia igły na pierwszym wtryskiwaczu, no i zmierzyłem jego oporność (120 ohm) i nie wiem czy jest ok. bo gdzieś wyczytałem że w SDi powinno byc 110 ale ja mam tylko D. Co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać, tym bardziej, że przy mechanicznej pompie to chyba zbyt wielu elementów, które powoduja zapalanie się tej kontrolki nie jest za wiele. POMOCY!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum