Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 22:33 [R400] SOLVED Cały czas leci ciepłe powietrze...
Rozwiazanie opisze na poczatku, ponizej jest moja pierwsza wypowiedz i dalsza historia. Dzisiaj rozebralem kokpit i doszedlem do tego, ze jednak problem jest z linka idaca od pokretla do elementu posredniego przy dmuchawie.
Jak rozkrecic kokpit mozecie znalezc w dziale tuning wizualny w jednym z tematow camaro17 - serdeczne pozdrowienia - opisuje jak zrobic podswietlane wskazniki pokretel i tam jest opis demontazu. Nastepnie demontujemy maskownice pod pedalami i wyczepiamy dwie linki przy dmuchawie, niebieska i czarna. Czarna jest od regulacji temp, niebieska od miejsca dmuchania -szyba, nogi, twarz.
Majac linki odpiete od dmuchawy wykrecamy modul sterowania nawiewem, uprzednio odpinajac wizaki elektryczne. U mnie okazalo sie, ze stalowy opolot linki wyskoczyl i byl po prosu luzny.
By linka dizalala i ruszala wajcha przy nawiewie opolot musi byc sztywno zamocowany w dwu miejscach. Na zdjeciach widac jak wygladal opolot na poczatku. Jego naoprawa byla banalna, jedna srubka, nasuniecie opolotu i to wszystko. Dodatkowo nasmarowalem w miare mozliwosci linke by luzno chodzila w opolocie i koniec opoloty okleilem tasma izolka by w przypadku ponownego wysuniecia sie opolotu, ta warstwa troche blokowala opolot przed wysunieciem.
To wszystko Pozdrawiam
///PIERWSZA WIADOMOSC ROZPOCZYNAJACA TEMAT////
Witajcie drodzy koledzy i droższe koleżanki.
Chciałbym z wami sie podzielic moim problemem z ogrzewaniem, a i rowniez uzyskac kilka porad.
Problem moj zaczal sie tydzien temu, rano jadac do pracy nastawilem sobie pokretelko na max cieplo...w drodze powrotnej zmniejszylem na max zimno a tu nadal cieple powietrze leci
Krecac pokretlem cieplo-zimno moge krecic od zimnego do 3/4 skali cieplego bo cos tam sie blokuje.
Problem wystapil przed weekendem, ktory bardzo fajnie spedzilem na splywie kajakowym bla bla bla dzisiaj rozkrecilem schowek i cala srodkowa konsole. Samo pokrelo i uklad zabkow wyglada okej. Natomiast przy nagrzewnicy, a wlasciwie tej obudowie od dolu gdy krece pokretlem linka jakby drga...Ale nic sie nie dzieje
Wyglada na to, ze cos sie zablokowalo albo z ta linka popsulo i caly czas mam przepustnice nagrzewnicy w pozycji max!
Niesety ciemno sie szybko zrobilo, zlozylem auto i planuje w sobote lub niedziele rozebrac caly srodek plus muchawe i nagrzewnice...
Wobec tego prosze o porady demontazowo naprawcze oraz mam pytanie. Czy ktos mial podobny problem?
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez faecd Czw Wrz 16, 2010 21:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 22:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mialem ten sam problem ale w 200-ce.W moim przypadku zapiekl sie zawor i w efekcie czego pogiolem zielona linke podloczona do niego prubujac na sile ruszyc pokretlo i spadla fioletowa linka otwierajaca nagrzewnice ktora znajduje sie pod konsola.Nie jestem pewien czy w 400-ce kolory linek sie zgadzaja ale mysle ze tak
_________________ Chyba przesiade sie na MG ale dopiero jak moj klekocik padnie na amen czyli nie szybko
ja miałem podobnie po dwakroć
pierwszy raz pękło mocowanie linki przy pokrętle (wtedy to było zaraz po zimie, i zobaczyłem tylko dzięki temu, ze rozbierałem konsolę, żeby wymienić żarówki)
drugi raz spadła linka na dole z dźwigienki pośredniej, od tego bym zaczął sprawdzanie, wystarczy zanurkować do pedałów
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sTERYDdzie ten posredni element jest plastikowy, w kolorze zołtym? Znalazlem wczoraj koniec linki idacej od pokretla i jedynie ona jedna byla podlaczona do tego elementu posredniego.
Wstepnie wnioskuje, ze po prostu linka od nagrzewnicy wyskoczyla
Wroce do domu to zobacze jeszeli to jest to ...to licha sprawa zdam relacje pozniej. Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Byłby ktoś tak miły i cyknął fotona jak to powinno być poprowadzone ? mam na myśli obszar przy prawej nodze. Bo z regulacją kierunku nawiewu poradziłem sobie bez problemu, spadła po prostu linka, z pokrętłem ogrzewania już gorzej, linka niby działa, ale nie ma tyle siły by popchać ten mechanizm który zamyka/otwiera zaworek.
być może masz rację, ponieważ gdy złapię za pancerz, wyczuwalny jest luz, ale gdy popchnę go "do góry" lub pociągnę "w dół" pokrętło działa, zakładam więc że wypadł z mocowania pancerz gdzieś przy pokrętle ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum