Forum Klubu ROVERki.pl :: Mój projekt Rovera 200 Coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Mój projekt Rovera 200 Coupe
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 12:10   

http://cgi.ebay.co.uk/ROV...=item3a59d9a1c5
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 12:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 15:36   

Markzo, No i to mi sie podoba L-seria w Coupe :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Marrkus 




Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 18:47   

Jednym słowem jeśli mam być oryginalny pozostaje mi jedynie KV6 :D - (bo chyba tak i będzie tylko zaczekam jeszcze roczek - może ceny spadną do rozsądnego pułapu )
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 19:25   

KV6 bedzie ciezka do tego auta. Ja bym raczej zastanawial sie nad hondami, albo seria T
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 21:03   

KV waży tyle co Tseria, więc nic tu za ciężkie nie jest :) hondy są super, ale nic nie pasuje p&p i jest to cholernie droga impreza, swap na B18 wyjdzie blisko 7tyś...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 09:23   

Doszukałem się informacji na stronie serwisu LR w USA że waga silnika KV6 z osprzętem (nie wiem jakim) to niecałe 150kg (w przeliczeniu z lb) - czyli nie ma co się martwić o wagę...
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 09:30   

KV jest przecież leciutki ;) cały z aluminium :) myśle, że warto było by spróbować założyć wałki i kompa od ZT190 i zrobić mu konkretny wydech ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 16:57   

Wystarczy wałki zmienić - kompy są takie same :D - ale to jeszcze daleka przyszłość, tak jak mówiłem czekam aż ceny trochę spadną a tymczasem postaram się zrobić budę na cacy. Od dłuższego czasu nic nie robiłem przy coupecie ale niebawem ruszam na podwozie... rozebrać, oczyścić, zakonserwować....
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 17:47   

a program sterujący jest taki sam? ;> mógłbyś odezwać się do chłopaków z racingforum.pl i spróbowac wystroić takiego gada ecumasterem :) bankowo torche kucyków by przybyło ;) super, że pod maską będzie "męski" silnik :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:04   

Odkopię kotleta, jak prace ? ;) Nie wiem czemu koniecznie idziesz w Rover'a części do Hondy są lepiej dostępne, modyfikacje łatwiejsze, tańsze..

Może K20 wstawisz :twisted:
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:25   

Modyfikacje HOndy nie są tańsze, ani proste :/ Sensowny silnik Hanki, to duże pieniądze, każda modyfikacja, która da realny wzrost mocy, też tania nie jest (np kolektor dolotwy, czy wydechowy do b16/b18 skunk2 itp) a do tego dorwać taki silnik, w stanie nie wymagającym remontu, to baaardzo duży fart :/ kumpel swapuje hondy i niestety, wsadzenie tego do rovera po dogłębnym zbadaniu tematu to podwojenie wartości auta i jeszcze troche :|
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:00   

A po co Mugeny, Spoony, Skunki itd. Jak chcesz iść na groobo no to trzeba się liczyć z kosztami ;) Są ludzie, którzy w swoje hondy ładują 50-60 tys. ale niekoniecznie trzeba wydawać worek pieniędzy, żeby to jakoś się odpychało ;)

Markzo, kupujesz łapy Hasporta i masz w poważaniu wszelkie problemy. Swap B18C4, to 5 tys. pln + wsadzenie tego ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:11   

jakby nie liczyć, swap tego do coupety to 7-8tysięcy, okazyjny dawca B18C (bo potrzebujesz wszystkiego) to przy bardzo dużym farcie 1k funtów, przyadrcie tego do PL to jakieś 1800zł, już masz blisko 6 tysięcy, do tego robocizna, wiązka, dorobienie np: półosi, wydechu, rzeźba z hamulcami, bo VTI ma piasty 4x114,3 a coupe 4x100 :/ przy takiej mocy pasuje również coś pomyśleć nad zawieszeniem, najtańsza opcja to same sprężyny Vogtlanda (ok 800zł) albo ściągnąć z UK G-max (amory + springi) za jakieś 200funtów + przesyłka... Siadłem z kumplem co się tym zajmuje, coupeta na podnośnik i oglądaliśmy porównując z civem coupe z 1.8 po swapie, sporo roboty, żeby to miało ręce i nogi niestety :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:16   

Niestety, muszę powiedzieć, kulawo się modzi roverki.. Zanim kupiłem swój samochód byłem zakochany w Tomcat'cie, ale niestety, dłubanie w nim, żęby przyniosło to wielkie efekty - worek pieniędzy :(

A turbo albo kompresor wchodzi w grę ?
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:22   

do którego silnika? D16? jak chcesz mieć klime, to raczej ciężko to upchnąć, wywalając klime robi się miejsce na kompresor np, a jakby dać chłodnice od jajka, to jest miejsce na dolot ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:24   

Coś za coś, moc albo klyma, a może jest patent na jedno i drugie. ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 13:35   

powiedz to mi przy 38 stopniach tego lata w mieście :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 15:46   

Wojtek88 napisał/a:
Odkopię kotleta, jak prace ? ;) Nie wiem czemu koniecznie idziesz w Rover'a części do Hondy są lepiej dostępne, modyfikacje łatwiejsze, tańsze..

Może K20 wstawisz :twisted:


Prace na razie praktycznie stoją - na początku lata udało mi się oddzielić wszystko od budy. W wakacje miałem ruszyć z szlifowaniem szpachlowaniem konserwacją ale niestety nawał innych prac trochę mnie wstrzymał a teraz na zimę nie bardzo jest sens drapać do gołej blachy bo jak się dobrze nie zabezpieczy to do wiosny zgnije doszczętnie (niestety nie mam konkretnego garażu)

Plan na zimę mam taki by zabrać się za zawieszenie. Rozebrać, przeczyścić, pomalować, wymienić niektóre tulejki, zobaczyć co się da zrobić z felgami (trochę zniszczone).

A dla czego idę w markę Rover?? Hmm, w tym roku minęło 10 lat od kiedy jestem użytkownikiem samochodu marki Rover, staż na roverki.pl też nie mały - mam sentyment do tej marki.
 
 
Wojtek88 




Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 16:42   

U mnie w rodzinie ciągle ten sam model od 1996 roku jest, więc wiem o co w tym wszystkim chodzi ;) Jednym z moch marzeń jest mieć Tomcat'a T i nic tego nie zmieni, Civic się nie obrazi jakby miał stać w garażu obok Niej brat arystokrata w odcieniu British Green ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MS ACCESS - projekt
Radziszok79 Offtopic 7 Sob Sty 09, 2010 12:15
Radziszok79
Brak nowych postów Hondbaru ! Chory projekt tuningowy !
Perez Offtopic 15 Sro Lis 16, 2011 20:36
Tempest
Brak nowych postów KALENDARZ KLUBOWY 2011 projekt i opinie
Markzo Offtopic 78 Czw Lis 25, 2010 15:48
maniaq
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi KALENDARZ KLUBOWY 2011 projekt i zapisy
Markzo Offtopic 0 Pon Lis 22, 2010 23:42
Markzo
Brak nowych postów Strona administracji nieruchomością - projekt witryny
ADI-mistrzu Offtopic 1 Pią Sie 03, 2012 19:26
kruszon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink