Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam ,wiem że temat był poruszany wiele razy, ale wszystko kręciło się wokół wymiany. Wytłumaczcie mi parę kwestii, od czego zacząć sprawdzanie wentylatora (żeby nie rozbierać pół przodu), bezpieczniki dobre, przy wciśnięciu AC cisza, nadmuch na szybę cisza. We wcześniejszych postach była mowa o jakimś rezystorze koło śmigła, u mnie tego nie widziałem (dobrze czy źle), czy może nie być jednego biegu a inne mogą być (jak ewentualnie sprawdzić to), jak to jest że wentylator nie chodzi a samochód nie grzeje się (na postoju stałem i trochę go gazowałem a wskazówka nic - może za krótko). Czy może to być wina szczotek? Trochę dużo tego ale będę wdzięczny za odpowiedzi, pewnie inni też. Nadmienię tylko, że jak włączę klimatyzację to podczas jazdy jest zimno na postoju już nie i od jakiegoś czasu dziwne dźwięki z okolic pedałów dochodzą, jak wyłączę AC to jest cisza.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 22:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 17:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rezystor chyba występował w nowszych 2 biegowych wentylatorach w starszych 3 biegowych nie. Poszukaj w archiwum jest informacja o tym przy jakich temp uruchamiają się poszczególne biegi. (U mnie uruchamia się przy temp 96stopni ale to inny motor)
Sprawdzaj temp. na wyświetlaczu pozycja 7.0 http://forum.roverki.eu/v...p?p=85346#85346
Napewno nie działa jeden bieg bo po uruchomieniu klimy powinien odrazu załączyć się wentylator na pierwszym biegu.
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 18:32
kerbi napisał/a:
wentylator nie chodzi a samochód nie grzeje się
Tak jest.Rok jeździłem z walniętymi szczotkami,a wcześniej nawet nie wiedziałem że kupiłem z wyrwanymi zatrzaskami śmigła i silnik się kręcił,a śmigło wisialo na obudowie.Po usunięciu tej usterki po kilku dniach padły szczotki. Jeździłem rok i nigdy(!) nie zagotowałem silnika.Czasem na światłach wyłączała się klima.
Oby u ciebie były tylko szczotki,bo naprawa jest prosta.Trochę jest roboty,ale efekt super.Postępuj wg artykułu Mariana K. -świetnie to udokumentował.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 08:52
Czy szczotki które można kupić w irmocie będą pasować? Na stronie producenta jest opis szczotka rover 75 wentylator chłodnicy 3-biegowy, wymiary 4,8x9,8x20
Ostatnio zmieniony przez kerbi Sro Wrz 22, 2010 08:55, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum