ok, taki kopiłem 88 stopni. Jest tu na nim taki cypelek odpowietrzający - czytałem ze niektórzy dodatkowo rozwiercają termostat - warto to robić jak odpowietrznik jest?
termostat wymieniłem, co ciekawe stary w gotującej wodzie sie otwierał ale nie miał odpowietrznika" cypelka", założyłem nowy i po paru km wydaje sie ze jest wszystko ok. Sam nie wiem czy ten stary termostat sie wieszał czy co? Doda tylko ze wywaliłem jeszcze ten zaworek odpowietrzający w kolektorze a właściwie sama kulkę, teraz czuć ze ta rurka jest ciepła jak auto chodzi - wcześniej ciepła była tylko ta cienka idąca od chłodnicy a od silnika zimna
no wszystko sie zgadza - ale 2 lata jeździłem i sie odpowietrzał bo przecież nie raz wypuszczałem płyn bo coś robiłem i nie było problemu z odpowietrzaniem
[ Dodano: Czw Wrz 23, 2010 17:45 ]
Niestety moja radość byla przedwczesna - dziś sprawdziłem dokładnie jak chodzi układ chłodzenia i jest źle. Co prawda nagrzewnica grzeje, parownik czasami jest gorący a czasami letni ale jak się przyciśnie gaz powyzej 90 km/h to silnik sie przegrzewa. Nawet na postoju przy włączonym silniku wskazówka jest tak ok 1 mm wyżej niż była jak było wszystko OK. Sam juz nie wiem co robić - chłodnica jest gorąca, na dole wraca dużo zimniejsza woda niż wchodzi do chłodnicy, termostat z odpowietrznikiem założony nowy, kulka od kolektora z odpowietrznika wywalona a silnik się przegrzewa. Próbowałem kilkakrotnie odpowietrzyć no i problem nie znika - co robić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum