Mam pytanie do znawców. W moim roverku uszkodziła się głowica i naprawa jej jest nieopłacalna. Dlatego też zdecydowałem się na wymianę całego silnika. Posiadam silnik ten słabszy o mniejszej mocy, a chciałbym kupić ten o większej mocy. ( Ten z mojego roverka ma trzy świece żarowe i ma osłonę przykręcaną na trzy śruby, ten co chce kupić ma cztery swiece żarowe i osłonę przykręcaną na cztery śruby ) Poza tym nie wiem jakie jest fachowe oznaczenie tych silników i czym jeszcze się one różnią.
Dlatego też proszę o podpowiedź, czy mogę wstawić jeden silnik za drugi i czy nie będę miał problemów z komputerem i elektroniką. Jeszcze jedno, czy osprzęt będzie pasował z jednego silnika do drugiego.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 12:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co wiem, to ten z osłona na 3 śruby jest mocniejszy (105KM) a osłona z 4 śrubami (86KM). W obu jest troche inna elektryka (choćby pompa w 86KM jest mechaniczna a w 105KM "elektronicznie sterowana") oraz maja inne komputery (ROVER ECM i BOSCH ECM)
Modrato, Roznia sie tylo pompa ale elektryka jest całkiem inna i raczej nikt z mechaników się temu nie podejmie tobie na wymianę elektryki bo to niezła ziezba.
Sam blok silnika od tej mocniejesz i słabszej sa takie same. Jak byś chciał silnik w dobrym stanie do tej 86km maszyny to ja mam do sprzedania za 650zl z osprzętem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A można by coś więcej o tym silniku, przebieg, rocznik, jak z dostawą i gdzie można go obejrzeć ,a może jakąś fotkę. Może być na maila. Byłbym zainteresowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum