a ja kurde wymieniłem ostatnio termostat (kupiony od Tomiego) i nadal wskazówkę temp. silnika mam w ok. 1/3 po odcinku 13km codziennej jazdy. po ok 5km na taką temp. wskakuje i dalej nie chce iść.. nie wiem co jest..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
damiansz, Czytałeś cały ten post jak byś czytał byś się doczytał ze miałem to samo i winna była czujnika temp na deskę.
filo, Jak klimę się uruchomi to silnik się bardziej musi napracować i dlatego szybciej rośnie temp A jak sie skręci ogrzewanie na zimne to wiadomo ze szybciej sie nagrzeje bo wymiennik ciepła nie działa jako radiator
Dlatego zawsze mowie każdemu ze jak np się ma komu w lecie przy stania w korku zepsuć wentylator to w tedy się włącza grzanie na fulla oraz dmucha na max i temp spada jak milo
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czy temperatura silnika jest prawidłowa jeśli nie, to termosttat do sprawdzenia, jeśli tak, to do sprawdzenia zawór nagrzewnicy a jesli on działa prawidłowo to możliwe, że trzeba przepłukać nagrzewnicę
u mnie temp jest prawidlowa, wiec nie sadze, ze to wina termostatu(tez mam zimno) czyli nagrzewnica?
chudson, Drugi plus takiej pompki jest ze można zrobić manualne włączenie jej i będzie grzało bez włączenia silnika reszta ciepła silnika. Tak jak maja to Mercedesy Sprinter
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
igorka21, z allegro jest tego pełno z VW, Audi Forda Po hasłem "pompka obieg*" razem z ta gwizdka i w częściach samochodowych
A próbowałaś płukanie nagrzewnicy zrobić gdzieś
A te węzę jak się da na grzanie co idą przez ścianę grodziowa do nagrzewnicy robią się obie gorące. I zaworek do nagrzewnicy się otwiera. Możesz go ręcznie pokręcić żeby się otworzył. Mi się tak w 220 tez raz zablokował i nie grzało.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
igorka21, z allegro jest tego pełno z VW, Audi Forda Po hasłem "pompka obieg*" razem z ta gwizdka i w częściach samochodowych
A próbowałaś płukanie nagrzewnicy zrobić gdzieś
A te węzę jak się da na grzanie co idą przez ścianę grodziowa do nagrzewnicy robią się obie gorące. I zaworek do nagrzewnicy się otwiera. Możesz go ręcznie pokręcić żeby się otworzył. Mi się tak w 220 tez raz zablokował i nie grzało.
Zaworek się otwiera już(bo się nie otwierał, cały ten mechanizm był zakamieniony i nieruchliwy, zatem zostało nasmarowane i śmiga, poza tym cięgno wzięło się urwało-też wymienione). Potych czynnościach nic się nie zmieniło...grzeje jak przedtem)
może jednak to płukanie zrobię? biorąc pod uwagę, że niektóre elementy były w syfie, to może i ona w takowym stanie tyż jest?
Koszt podejrzewam nie duży, a efekt może być
igorka21, Teoretycznie nigdy nie robiłem płukania ale można zrobić to samemu. podłączyć na jedno wejście waz do wody i z drugiej waz żeby wodę gdzieś wyleciała i pod lekkim strumieniem wody przepłukać i zobaczy co wylatuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
zasada jest taka sama jak podczas płukania wodą, dwa węże na zasilenie i powrót, wlewasz wodę z octem aż pokaże się w wężu na powrocie i zostawiam na jakiś czas, później trzeba podłączyć wąż z wodą by wypłukać jak napisał Remi
igorka21 napisał/a:
bądź jaki koszt w zakładzie?
nie wiem, nigdy się nie pytałem bo to za proste bym z tym gdzieś jeździł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum