No to zobaczę jeszcze Service Manual przy okazji. Ale najpierw muszę kupić nowe napinacze. Dzięki za info na pewno wielu się tez przydadzą te porady
Oczywiście zamówiłem jeszcze dodatkowe oględziny rzeczoznawcy.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 05, 2010 14:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Podepnę się do tematu bo też tyczy się pasów bezpieczeństwa.
Pas bezpieczeństwa kierowcy zwija się wolno( na początku w miarę szybko a potem coraz wolniej). Denerwuje mnie to bo zapięcie przy wychodzeniu z samochodu ląduje przy panelu sterowania fotelem.
Jest jakaś możliwość naprawy tego ?
Proszę o pomoc.
R 75 CDT 2.0 2001r.
wymien ten pas ja rozebralem i chcialem troszke nawinac ale mnie pokusilo i jak bylo dobrze chcialem poprawic i wystrzelilo pas kupilem uzywany za 40zl. problem z glowy
Jak rozpoznać czy tylnie pasy z napinaczem są dobre - czyli nie są wystrzelone? W przednich wyraźnie to widać ale widziałem na aukcji, że ktoś sprzedawał wystrzelone napinacze przednie - http://allegro.pl/rover-7...251045996.html. Z tylnymi więc było by trudniej rozpoznać.
Kolejna sprawa to czy pasy i napinacze z innych modeli R75 będą nadawały się do modelu R75 po liftingu z lat 2004-2006? Wydaje mi się, że tak.
Tylne się kolego nie dadzą zapiąć, bo pas będzie za krótki i nie dostanie do klamry, do tego zwijacz może się zaciąć i pas będzie luźny... pasy są raczej wymienne między sobą rocznikowo
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tylne się kolego nie dadzą zapiąć, bo pas będzie za krótki i nie dostanie do klamry, do tego zwijacz może się zaciąć i pas będzie luźny... pasy są raczej wymienne między sobą rocznikowo
Nie bardzo rozumiem czemu miało by tak być? Chyba żadne wymiary tego elementu ani sąsiednich elementów nie zmieniają się. Jesli było by takjak mówisz to praktycznie każdy musiał by kupić dedykowane pasy do konkretnego rocznika i raczej nowe niż używane.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 18:59
arkads napisał/a:
Jak rozpoznać czy tylnie pasy z napinaczem są dobre - czyli nie są wystrzelone?
W mojej 75-ce, po wystrzeleniu napinaczy( z tyłu nikt wtedy nie siedział), tylne pasy były tak ściągnięte, że ledwo można było rękę wsadzić między pas, a oparcie.
Zdaje się, że się nie rozumiemy, a już sie trochę przestraszyłem . Ja nie pytam o tym jak rozpoznać wystrzelone tylne pasy zamontowane w aucie tylko kupując używane na przyklad na Allegro. Dlatego wkleiłem link do aukcji z przednimi napinaczami bo tam wyraźnie to widać, że jeden koleś wystawił wystrzelone napinacze na tą aukcje. Więc jak odróżnić wystrzelone napinacze na aukcji tylnych pasów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum