Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 131 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Paź 09, 2010 19:01 [R620] Brak ładowania
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Jak w temacie, niezaleznie od obrotow napiecie mierzone na akumulatorze wynosi 12,5 V, swieci sie kontrolka ładowania. Ładowanie padło nagle, z dnia na dzień, bez wcześniejszych objawów. Alternastor marki Nippondenso, ale to chyba nie jest istotne
Podejrzewam mostek i regulator.
Szczotki są ok.
I tu pytanie :
Jak sprawdzić mostek diodowy oraz regulator napięcia ? (w sensie : które styki,piny są wejsciem, wyjsciem, masą, anodą i katodą poszczególnych diód, itp).
W Rave się nie dogrzebalem tych info, na forum rownież.
Jesli ktoś kojarzy temat zawierający odpowiedź - proszę o jego wskazanie.
Z gory dzięki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 00:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 09, 2010 19:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Paź 10, 2010 08:56 Alternator nie ładuje
Zigg to jest dobre:"Alternator marki Nippondenso, ale to chyba nie jest istotne"
No wyobraź sobie że bardzo istotne równie dobrze mógłbyś mieć magnetti marelli .
Możesz sprawdzić alternator na specjalnym stole Probierczym jeśli nie masz takiego stołu a tak właśnie myślę że go nie masz musisz podać dane mostka i regulatora i podam opis jeśli to zbyt wiele dla ciebie miernik w rękę i każdy element osobno . Piszesz że szczotki ok a jak się mają pierścionki ? jak już robisz alternator to jak się mają łożyska obejrzyj sobie, Jak już coś robisz rób porządnie Tym bardziej że robisz sobie . Masz taki regulator jak na foto poniżej ?
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 131 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 10, 2010 10:51
Witam Cię,
Dokładne oznaczenia z mojego altka:
YLE101650
100213-2320
Ponizej fotki altka z przodu i z tyłu (używka, służy jako dawca) oraz regulatora i szczotkotrzymacza.
Jest nieco inny niz z Twoich fotek, na altku mam pompę a regulator wizualnie wyglada inaczej choc na oko mocowania odpowiadają jeden drugiemu.
Z miernikiem nie ma problemu, mozemy mierzyć, byle wiedziec co i gdzie
Pierscionki mają lekkie wyżłobienia, usterka nastąpiła tak nagle że ich nie podejrzewam raczej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum