Wysłany: Pon Paź 11, 2010 14:50 [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
witam.
na ile powinienem ustawic klucz dynametryczny przy dokrecaniu widelek trzymajaczych wtrysk. nie chce zeby bylo za mocno bo chyba ile pary w lapach to zly pomysl a znow nie chce za malo zeby nie bylo przedmuchow;/
bo nakretke od doplywu paliwa to dosc mocno
i srubke od przelewu to mala wiec penie z czuciem ale tak zeby nie cieklo
pilne
w rave szukalem to cos znalazlem 20Nm ale nie wiem czy to chodzilo o ta lapeke trzymajaca wtrysk
prosze bardzo o pomoc
Mazak, powiem ci ze nie dam rady zmierzyc bo nie mam w garazu suwmiarki
a namiar to hydro-diesel z bialegostoku ale onie raczej nie sprzdawaja wysylkow i o zakup poprosilem krzyska i nie moc bedzie z nim bo mam nadzieje ze czwartek piatek je dostane....
po zmianie wtryskow na sdi bez zmiany podkladek i dokreceniu na czuja zaczol mi kopcic na zimnym silniku i to dosc znacznie;/ moze jak zrobie wszytko jak powinno byc bedzie lepiej
Remi55, no wlasnie tez o tym myslalem ze jakis syf trzeba w nich przegonic
ale jak z roboty jade sam to odcinkiem mial nawet 190licznikowo co wczesniej chyba mu sie nie zdarzalo. zrobilem od wymiany okolo 130-160km ale i wczoraj i dzis jak odpalilem po pracy bylo oki ale zawsze wjerzdzam do sklepu z pod sklepu ja odjezdzalem to kopcil jak stary parowoz po wyjechaniu z miasta gonilem mu pedal bylo oki
po drodze mam kilka skrzyzowan mniejszych i tam mu wstawialem odjezdzajac to niby nie kopcil az tak a nawet by powiedzial ze w normie na takie przeciaganie
dodam ze przy wymianie swiec jak odkrcilem ten dolot od ic to go obczyscilem w srodku bo zarabany na maxa byl ale staralem sie wszystko wytrzepac zeby ten syf nie lecial do srodka. ale za tym dolotem czyli w tym 'malym" koletorze dolotowym bylo mega syfu ale tam balem sie czyscic
borek88, To ze kopci przy pierwszym rozruchu to bym się raczej nie martwił, ale koniecznie podkręć sobie jeszcze turbo bo masz teraz większa dawkę paliwa w cylindrze a mniej powietrza Moze po prostu jak ruszałeś z pod sklepu silnik był zimy i komputer, jak dobrze pamietam czegoś nie mylę, większą dawkę żeby szybciej rozgrzać silnik. A jak mówisz ze potem jak silnik jest ciepły wszystko jest w normie, to jest to tego przyczyna
No kolektor dolotowy ten przedni oraz tylni pasuje dokręcić i wypalić lub wyczyścić Jest to nagar od EGR
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
borek88, ok no trudno nie ma sprawy
a jeśli chodzi o kopcenie ,widaomo że wymieniłeś wtryski na używki które nie wiadomo ile leżały (kurz,pyłki) proponuje VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner mój R też kopcił i po dolaniu do paliwa różnica była widoczna
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
bede musial kupic ten srodek do czysczenia wtryskow i do egr
ale zna ktos bezpieczny sposob podkrecenia turbo??
w ktorym miejscu i ile obrotow zebym mial pewnosc ze nic sie nie stanie??
[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 20:45 ]
troche mnie to denerwuje mysle o powrocie na orginalne wtrsyki ale czy do nich teraz tez jakis syf sie nie dostal;/
masakra czlowiek chce dobrze a tu tyle problemow
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum