Sworznie dolnego i górnego wahacza, łącznik stabilizatora, obejrzyj lub podjedź najlepiej na stację diagnostyczną i sprawdź na szarpakach, koszt niewielki, zużyty przegub objawia się stukiem przy wolnej jeździe i skręcaniu to wszystko jest dość łatwe do zdiagnozowania.
też bym obstawiał przegub. Najlepiej to słychać jak skręcić kierownicą maksymalnie w jedną stronę i zaczniesz powoli jechać, wtedy powinno właśnie być takie stukanie
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Wto Paź 12, 2010 19:31
A to stukanie to jedno puknięcie czy kilka pod rząd w odstępie poniżej sekundy? Jeśli jedno to tak jak zuber84cool, obstawiał bym sworznie dolnego i górnego wahacza. Jeśli kilka to przegub. Nie zawsze słychać go na skręconych kołach. W moim przypadku było słychać na prostych.
Przy ruszaniu przód, tył stukać może poduszka dolna silnika
poduszka jest z prawej strony więc raczej odpada
sprawdź drążek reakcyjny jest przykręcony dwoma śrubami do wahacza dolnego (chyba klucz 17) też miałem taką sytuacje nic nie było widać a okazało się że jedna z tych śrub była poluzowana
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Dzieki ZA WSZYSTKIE PORADY JUTRO SIE ZA TO WEZME I POSPRAWDZAM WSZYSTKO JAK UDA MI SIE ZNALESC CO JEST PRZYCZYNA TO WAM NAPISZE. JAKBY KTOS JESZCZE MIAŁ JAKĄS RADE TO PISAC POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum