Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 2000] co to za wąż?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 10:35
[R25 2.0 2000] co to za wąż?
Autor Wiadomość
kluckyer 



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Paź 20, 2010 14:40   [R25 2.0 2000] co to za wąż?

w temacie samochodów jestem zupełnie zielony, więc postanowiłem zapytać tutaj. zauważyłem ostatnio wyciek oleju. przyjrzałem sie wszystkim przewodom i zauważyłem,że w jednym z przewodów jest spora dziura. przewód jest gruby i odchodzi bezposrednio od silnika. zdaje się,że są tam 2 podobne do siebie węże. mnie chodzi o ten dłuższy, położony bardziej z lewej strony, biegnący w dół. z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 20, 2010 14:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 20, 2010 14:53   

Jest to przewód intercoolera. Musisz go wymienić, auto pewnie straciło część swojej mocy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kluckyer 



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Paź 20, 2010 15:35   [R25 2.0 2000] co to za wąż?

rozumiem,że ten po prawej to wąż górny, a ten po lewej to wąż dolny?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 20, 2010 17:02   

Tak :taa: Dobrze rozumiesz. A odczułeś spadek mocy auta ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Yassu
[Usunięty]






Wysłany: Sro Paź 20, 2010 19:20   

Możesz to sam naprawić, ale długo to nie będzie funkcjonowało. U mnie padł w kwietniu wąż od turbo, właśnie ten długi gruby. Przeciąłem w miejscu pęknięcia, wstawiłem kawałek rury metalowej z podtoczeniami pod opaski, skręciłem wszystko razem i było ok, ale pękł ze starości znowu chyba po 2-3 miesiącach. Polecam stosować opaski starego typu, na tzw. zawleczkę i pasek blaszki 0,5mm najpewniejsze. Zwykłe opaski na kluczyk nie wytrzymają ciśnienia i szybko pękną. Wąż nowy można dostać na allegro - koszt ~250zł.
 
 
kluckyer 



Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 08:36   

owszem, zauważyłem,że silnik trochę dziwnie się zachowuje i stracił nieco na swej mocy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25 1.6 16v 2000]
układ chłodzenia silonika
timer Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Sie 17, 2008 12:36
ck-rover
Brak nowych postów [R25 1,4 16 V 2000]
Rozwalone prawe lusterko
carlito11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Maj 09, 2008 12:24
lineumaciel
Brak nowych postów [25 1.4 IL 16V (2000)]
Cewki- jak sprawdzić czy są wporządku???
Gregor1467 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Maj 07, 2009 19:19
Gregor1467
Brak nowych postów [25 1.4 IL 16V (2000)]
Jaka moc silnika 84 czy 103?
Gregor1467 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Nie Maj 31, 2009 15:57
Kuba
Brak nowych postów [R25 2.0 2000]
bagażnik nie otwiera się z pilota
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Lut 02, 2009 11:39
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink