Przedwczoraj pokusiłem się o założenie chłodnicy EGR do mojego klekota. Z problemani ale sie udało. Nareszcie mam gorąco w aucie, po rozgrzaniu silnika nagrzewnica grzeje jak wściekła. Nie zauważyłem na razie aby dużo szybciej się nagrzewał, ale nie miałem jeszcze okazji żeby to sprawdzić. Moje pytanie dotyczy natomiast wężyka wpinanego w zawór EGR z jednej strony a w solenoid z drugiej. Co on dokładnie robi/daje? Pokruszyła mi się jego końcówka i nie wiem czy na gwałt szukać nowego czy odpuścić.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 08:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 15:32
Wężyk daje podciśnienie i steruje pracą zaworu EGR. Też mam ukruszone to kolanko, ale się zbytnio nie przejmuję ZTCP bez wężyka zawór jest cały czas zamknięty.
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przedwczoraj pokusiłem się o założenie chłodnicy EGR do mojego klekota. Z problemani ale sie udało. Nareszcie mam gorąco w aucie, po rozgrzaniu silnika nagrzewnica grzeje jak wściekła. Nie zauważyłem na razie aby dużo szybciej się nagrzewał, ale nie miałem jeszcze okazji żeby to sprawdzić. Moje pytanie dotyczy natomiast wężyka wpinanego w zawór EGR z jednej strony a w solenoid z drugiej. Co on dokładnie robi/daje? Pokruszyła mi się jego końcówka i nie wiem czy na gwałt szukać nowego czy odpuścić.
Hmm, jesli EGR bedziesz mial ciagle zamkniety (np. jesli masz odpiety wezyk), to ta chlodnica nie bedzie spelniala zadnej funkcji. Do tego trzeba sprawny EGR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum