Wysłany: Pon Paź 25, 2010 18:13 [R620] Kilka pytań
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, naczytałem się o wymianie żaróweczki od zegarka w naszych r i uzbrojony w wiedzę poszedłem ją wymienić .Niestety po 2 godzinach walki uszkodzona lekko osłona lewarka porysowane plastiki przy obudowie radia . Jak do cholery wymieniacie tą żarówkę nic nie łamiąc , myślałem już aby rozebrać schowek ale tam jest tak mało miejsca że ręki nie wsadzę.
2; Dzisiaj jak gasiłem samochód z wciśniętym sprzęgłem to usłyszałem dziwny dzwięk jakby jakieś dzwoneczki dzieje się to tylko przy wciśniętym sprzęgle. Czy któryś z forumowiczów miał coś takiego i co to morze być
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 18:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak do cholery wymieniacie tą żarówkę nic nie łamiąc
podobno jak się wyjmie kratki nawiewu nad zegarkiem to jest do niej dostęp tak gdzieś wyczytałem, piszę "podobno" bo na razie dla mnie to tylko teoria ale u ojca w roverze też padła ta żarówka jak uda mi się do niej dostać to dam znać
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Manual i lokalizujesz wszystkie śruby i klipsy. Klipsy to niestety bieda, mi się udało nie połamać żadnego, ale to tylko szczęście. Schowek jest na 2 śrubki i bardzo łatwo się demontuje - mi jego demontaż pomógł dostać się do jednej śrubki. Całe oświetlenie wnętrza wymieniłem w ciepły weekendzik.
zuber84cool jest mi miło podarować punkcik temat okazał sie rewelacją
czas wymiany żaróweczki ok 6min .Teraz to może i 3 min by zajęło może komuś się przyda mały opis:
1:śrubokręt płaski szerokość ok 0,5cm
2:podważamy od spodu delikatnie kratkę nadmuchu od dolnego narożnika 3cm znajduje się klips i po drugiej stronie to samo
3:kratka wyskoczy dość ochoczo z klipsów nie są to takie same klipsy jak w osłonie popielniczki
4:delikatnie pociągamy kratkę do góry aby zobaczyć linki do regulacji nadmuchu i pociągamy do siebie nie odpinając linek
5:kratka powinna się wysunąć na tyle że swobodnie mamy dojście do zegarka wymieniamy żaróweczkę
6:zakładamy w odwrotnej kolejności tzn kratka do góry celujemy w rękawy nadmuchu po czym wsówamy kratkę pierw górę potem dół do momentu aż poczujemy że wskoczyła na swoje miejsce na pewno wyczujecie
uf to tyle a się napisałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum